ik ben nieuw hier!!

hallo ik ben Chris

ik ben beginnende modelbouwer.

ik heb een volvo fh12 van tamiya en een zelfbouw
kieptrailer 2de hands gekocht en een robbe linde heftruck!

op de vrachtwagen heb ik al zwaailampen van conrad geplaatst
en wil nog brede voorvelgen op de voorassen (dus als iemand iets weet??)

ik ben van plan twee trailers zelf te bouwen:
een 3 assige trailer met open laadbak of semie dieplader!!
en een 3 assige onderlosser voor aardappelen!

en ik ga binnenkort de vrachtwagen in de kleuren van KORS Hoogkarspel spuiten!

hallo chris,

zou je meer fotos kunnen maken van de kiptrailer?

heb je die zelf gemaakt of is het een bouwpakket?

ik wil namelijk nog een kipper+truck erbij hebben.

momenteel heb ik een omgebouwde joskinkipper+traktor van bruder en de omgebouwde liebherr bulldozer van bruder.

groetjes
nicolas

Chris Cross zei:
hallo ik ben Chris

en ik ga binnenkort de vrachtwagen in de kleuren van KORS Hoogkarspel spuiten!

dit is wel een nieuw model
al eens gedacht aan een nieuw type volvo
dit is verkrijgbaar en dan nog op tamiya basis
kijk zelf

ik heb hem niet zelf gemaakt ik heb hem zo gekocht!

ik heb hem van RTMagic gekocht en als het goed is is hij ook weer zo´n trailer aan het maken!

maar ik heb een paar foto´s genomen kijk maar of je er wat aan heb!!

dit is wel een nieuw model
al eens gedacht aan een nieuw type volvo
dit is verkrijgbaar en dan nog op tamiya basis
kijk zelf
[/quote]

ja klopt dat het eennieuw model is maar ze hebben ook veel de oude rijden!

en misschien is het het volgende projekt een nieuw type!!

en de kleuren zijn hetzelfde!!

Chris Cross zei:
ik heb hem niet zelf gemaakt ik heb hem zo gekocht!

ik heb hem van RTMagic gekocht en als het goed is is hij ook weer zo´n trailer aan het maken!

maar ik heb een paar foto´s genomen kijk maar of je er wat aan heb!!

Hopelijk besteed hij dan wat meer aan de afwerking van de trailer, ziet er niet echt goed uit om eerlijk te zijn.

[/quote]

Hopelijk besteed hij dan wat meer aan de afwerking van de trailer, ziet er niet echt goed uit om eerlijk te zijn.[/quote]

hij had hem ook weer zo van iemand overgenomen volgens mij!!

maar voor een beginner (zoals ik) is het goed genoeg, het werk allemaal goed duuuuus!!!

Duuuuuuuuuus, maar niet iedereen is tevreden met zulke dingen, op een beurs is het geen postzegel als jij je truck even moet laten zien aan de onderkant, voor mij moet alles er perfect uitzien, als je iets doet, doe het dan goed is mijn motto :mrgreen:

Hallo Chris,

Sommige mensen zullen altijd kritiek blijven hebben op spullen waar anderen wel blij mee zijn.

Helaas is die kip-trailer gebouwd door iemand die niet al te veel op de details heeft gelet, MAAR er is zeker iets van te maken en wanneer je een goede chauffeur bent is de truck nooit aan de onderkant te zien, als hij niet omvalt zal niemand de onderkant zien, hahaha.

Degene die commentaar heeft moet zelf maar eens een paar foto's op de site zetten van een kip-trailer die hij zelf gemaakt heeft als hij denk dat hij zo goed is.

Ik ben zeeeeeeeeer benieuwd of de foto's zullen volgen ? ? ? ? ? ? ? ? ?

In ieder geval veel succes met het ombouwen van je truck's Chris en groetjes van Marcel.

Ik sluit me helemaal bij jou aan Marcel!De onderzijde van m'n racetrailer ie verre van fraai,maar omdat de trailer 9 van de 10 keer gewoon op z'n wielen staat,maak ik me daar niet druk over.
Zelfs de onderzijde van de geldwagen is niet conform de echte onderzijde.
Het gaat om hoe de truck rijdtt en om het aangezicht.De rest staat wat mij betreft op de tweede plaats.
gr Marcel.

ik snap ook het nut niet om iemand anders zijn werk af te breken!

ik heb zeer veel respect voor diegene die de perfectie nastreven!

niet iedereen is even getalenteerd of wil/kan dezelfde moeite/geld/tijd investeren in hun projecten of niet iedereen heeft een volledige werkplaats vol met de juiste aparaturen staan en niet iedereen wil met hun model op beurzen staan!

zolang de eigenaar maar tevreden is en plezier heeft om met zn model te rijden/varen/vliegen/zweven/duiken etc!!

maar...dat is mijn mening...

groetjes
nicolas

Ook dit zijn juiste woorden!
Hier een voorbeeld van de onderzijde van m'n Brink's geldwagen.Als je rijdt hem ,zie je dit niet.Maar alles werkt naar behoren en het funtioneerd goed.
Ze zeggen wel eens: alle waar zijn geld.
gr Marcel.
03-09-06002.jpg

25-10-06005.jpg

Back