Ik bestel CC PHOENIX 10A maar krijg JAMARA XENON 10 >HELP

Klopt, Jamara en ook Staufenbiel hebben bij Castle creations inkopen gedaan en er hun eigen sticker opgeplakt. En als ik mij niet vergis dan staat op de duitse beschrijving ergens onder aan in een hoekje hobby-land.de. Jamara heeft ook gewoon klakkeloos de vertaling van Hobbyland "geleend" inclusief de vertaal en spellingsfouten zonder toestemming te vragen.

Niek, dat is niet helemaal waar. CC geeft gewoon garantie op die regelaars. Je hoeft daarvoor alleen de jamara sticker voor eraf te trekken. En anders moet jamara ze gewoon doorsturen naar CC.

Sowieso heb je nooit garantie van CC of Jamara. Jij koopt 'm van een winkelier, die winkelier is verantwoordelijk voor de garantie.

Klopt Hezik, maar ik stuur dit soort spul liefst zelf direct op naar de fabrikant. Dat doet de winklier ook en dan moet ik driedubbel zo lang wachten tot het "gerepareerd" terug komt.

Feitenlijk repareerd men dit spul niet meer maar men wil wel eerst zien wie wat en waarom voordat men aan gereduceerd tarief een nieuwe afstuurd.

Ik kreeg voor $25,- een nieuwe Phoenix, na opsturen van de oude. Er zat de nieuwste software in met automatische lipo herkenning, wat er eerst niet op zat. Een klein nadeel, hij loopt nu niet meer zo lekker aan.

Ben als je de Castle link hebt dan de software terug zetten. Neem dan de laatste versie waar geen beta bij staat.

Back