Ik ga vandaag RC-varen, wie gaat er mee? (oftewel, het "vaarpool-topic")

En de houten vloeren zijn klaar , volgens sommigen van onze vereniging niet te vroeg , ze begonnen een bankirai allergie te kweken !!!!
Dit figuurlijk natuurlijk want het was een hele hoop hout dat er moest geplaatst worden .
Dan nog niet te spreken van de schroeven , bijna 3000 vlonderschroeven zijn er in verwerkt .
Maar het resultaat is prachtig en nu kunnen we beginnen aan het plaatsen van het kunstgras .
DSCN3127.JPG
DSCN3128.JPG
DSCN3129.JPG
DSCN3130.JPG

DSCN3148.JPG

Amai wat mooi! Vakwerk.

na het kunstgras de zitkuil langs de kade zodat de boten op ooghoogte langsvaren? En uiteraard met glazen paneel voor de onderzeeschippers.....

Proficiat, ziet er schitterend uit.

Ik had daar toch wel voor ogen dat men aan de droge kant zou gaan zitten kijken naar de boten en niet bij de boten in het water gaan zitten kijken naar de mooie bank in de zitkuil........

We hebben vandaag , zaterdag, weer enkel puntjes bijgewerkt aan onze vaarvijver .
DSCN3210.JPG

De rc meermin is teruggeplaatst aan de jachthaven
DSCN3214.JPG

De vuurtoren met het kanaal is teruggeplaatst zodat het grote vrachtschip van 4 meter juist kan passeren met slepers
DSCN3216.JPG

Het vrachtschip ligt klaar om gesleept te worden en de rest van de boeien liggen ook op hun plaats
DSCN3220.JPG

Nog een overzichtje van de vaarvijver . Er liggen enkele losse stukjes groenafval in onze haven afkomstig van het afrijden van de weide naast ons terrein en die door de wind er zijn ingewaaid .
DSCN3217.JPG

De jachthaven begint ook vorm aan te nemen , nog enkele gebouwtjes en figuren en het geheel is klaar .

Ronny, super , proficiat.
Wat een prachtige realisatie hebben jullie hiervan gemaakt, Zal ook zeker een magneet zijn om nieuwe leden aan te trekken.
(Ik vrees dat zoiets hier in Nederland niet te realiseren zal zijn. Bovendien moet je zoiets moois dan ook nog eens dag en nacht bewaken tegen vandalen...).

Maak ons maar lekker Ronny! Mooie vaarplek. Mag je met elkaar trots op zijn. Gr. Klaas.

Back