Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik ga vandaag RC-varen, wie gaat er mee? (oftewel, het "vaarpool-topic")
Weersverwachting voor deze week bekeken.
De beste vaardag lijkt dinsdag te worden.
Daarna wordt het wat herfstachtig!
Maandag en woensdag kan ik niet, dus.........................
Nog iemand belangstelling voor de dinsdag? Van 11uur tot..........?
('s-Avonds wordt het al sneller donker en koelt het ook snel af).
Regeren is vooruit zien en het is zo de tweede helft van september. IJs en weder dienende zou ik op 19 sept. Van 11:00 tot 15:00 willen gaan varen in Maasdam. Schikt dat havenmeester Bertus? Gr. Klaas.
Klaas ik ga wel proberen of ik ze voor het eerst water onder de kiel kan geven.
Na de verhuizing druk bezig met de voorbereiding voor verbouwing thuis en nu net van baan gewisseld. (vandaar dat ik in de gelegenheid ben ook door de weeks te komen).
De weersverwachting is in ieder geval gunstig voor aanstaande donderdag.
Ik kijk er naar uit, even wat anders als verbouwen en buren perikelen (Heeft niet 1-op-1 met elkaar te maken gelukkig).
Bertus, Je houdt het hopelijk wel droog hè? Sta hier in te laden met regen. Maar alle buien schijnen bij de kust te blijven volgens buienradar. Tot straks! Klaas.
De weersvooruitzichten zijn voor deze week niet echt gunstig om te kunnen varen.
Ben zelf momenteel ook nog mantelzorger: Vrouw heeft elleboog gebroken, volgende week maandag operatie.
Hoop op beter weer en betere tijden.
Ben eigenlijk wel toe aan een mooie vaardag!