Ik ga vandaag RC-varen, wie gaat er mee? (oftewel, het "vaarpool-topic")

Het weer hebben we niet in de hand Bertus en onszelf soms ook niet. Sterkte met de situatie en we hopen dat je vrouw na de operatie snel weer opknapt. In ieder geval de pijn weg is. De rest zal zijn tijd nodig hebben. Gr. Klaas.

Operatie elleboog vrouw achter de rug. Dinsdag voor controle naar de chirurg. Als het goed is volgt dan fysiotherapie enz.
Voorlopig dus ook nog "mantelzorgen".

Woensdag a.s. geeft de belg fraai weer op. Ik ben wel aan een dagje varen toe! Jullie ook?
Zullen we voorlopig deze dag reserveren? Wel het weer goed in de gaten houden.

Groet, Bertus.

Bertus, Dat zijn goede berichten! Heb woensdag 23/10 van 11:00 tot 15:00 in de agenda gezet. En we blijven het weer in de gaten houden. Gaat dat niet goed, dan geven we Raf de schuld maar.:bye: De hele vloot is inzetbaar. Groeten, Klaas.

Laatst bewerkt:
De weersverwachtingen voor de woensdag nog steeds goed.
Daarvoor en daarna twijfelachtig.
Wie doet er mee?
Bij voldoende belangstelling zal ik de man van de gemeente informeren. Kan hij komen sfeer proeven.

Hoi Bertus, Heb me opgegeven. Had nog contact met acura over de aandrijving van zijn blusboot. Verwacht eigenlijk wel dat hij komt. Nog iets gehoord uit Dordt? Gr. Klaas.

Hebben we toch weer een aardig clubje bij elkaar, Bertus. Gr. Klaas.

Net proef gedraaid met de radars van twee schepen. Vond bij B3 het plateautje met elektronica los in het voorschip. Staat nog op de helling maar morgen is de 2 C-lijm hard en kan de boel er weer in. Tot morgen, Klaas.

Groot nieuws: Er is groen licht/witte rook voor wat betreft de aanleg van een vaarplateautje in het Haventje van Maasdam!
Compleet met bankjes en een prullenbak!!!
:yes::banana::worship:

Goede berichten Bertus Gefeliciteerd! Kunnen we alvast bedenken hoe die plek met wat ceremonieel in te wijden. Moeten we nog reserveren?:) Gr. Klaas

Back