ik heb 1 auto waar wij hier het merk niet van weeten

• Topicstarter Topicstarter fantoom
  • Startdatum Startdatum
F

fantoom

Guest
oke dan na wat komentaar probeer ik het nog 1x heb hier 1 auto waar ik het merk niet van weet kan U mij hier bij helpen.

moet toch wat he !!! zal het anders ook niet meer weeten he zonde dat dat ding er zo maar staat he !!!

Dat bedoelt ie niet! Hij bedoelt je taalgebruik en opmaak denk ik. Gebruik goede Nederlandse zinnen met leestekens, dat is voor ons ook wat prettiger!

oow dan zal ik extra mijn best doen he.
(het is voor mij ook de eerste keer.)

Gezien het blauwe aluminium en een Force motor kan het ook een Carson zijn en heel misschien ook een T2M

Verouderde modellen is soms heel moeilijk terug vinden op de sites van de fabrikanten omdat ze alleen het actuele laten zien.

TT-01 rcdriver zei:
Carson is mijn gok, gezien de schokdempers..
nauw kan ik toch niks vinden wat er ook maar 1 beetje op lijkt he toch is de kleur wel goed he.
bij carson dan maar lijkt er niet echt op.

:idea: misschien moet je gewoon proberen alle merken af te lopen, of vraag het eens aan een winkelier.

rallyracer zei:
:idea: misschien moet je gewoon proberen alle merken af te lopen, of vraag het eens aan een winkelier.
dat heb ik gedaan he maar dan wort hij gerepareert met grabel ondereelen he niet het orgineel das wat ik graag toch hebben wil he.
veder zal het mooi zijn als ik 1 onderdeelen lijst er bij kan krijgen met boekje enz enz .

Met een beetje fantasie herken ik dit "goude" model hierin, Protech Nitro. voor een full size foto hier

DSCN0919.sized.jpg

Jep, volgens mij is ie dat hoor. Ik denk dat die goude versie gewoon een andere uitvoering is dan die met het blauwe chassis. Die met het blauwe chassis is volgens mij een "sport"-versie.

Mvg
Sander

drift-junkie zei:
Met een beetje fantasie herken ik dit "goude" model hierin, Protech Nitro. voor een full size foto hier

DSCN0919.sized.jpg

na daar kijk ik van op denk dat jij wel heel warm zit met Protech Nitro maar toch kan ik daar deze niet vinden he toch denk ik dat self ook gezien de onderdeelen.
(( mag ik van jauw weeten wat voor tiepe dit is ga ik met deze info naar de winkel he voor de onderdeelen ))

Volgens mij heeft geen mens ook maar iets begrepen van die zin... Let op je spelling a.u.b. en probeer het nog een keer.

Fantoom, je vraag nu wel erg veel aan een electro rijder die helemaal niets heeft met/weet van nitro modellen :? !

Het “goudkleurige model” op de foto welke ik gepost heb, werd als Protech Nitro Shaft omschreven, deze lijkt ook weer op een Protech Nitro ST-4 die in de kleuren (S)silver, (BL)blue, (B)black kennelijk te verkrijgen zijn.

Ik heb nog een manual gevonden op Google van een Protech onroad nitro [1 van de belangrijkste zaken van een 2de hands aankoop], misschien heb je er wat aan om te vergelijken. http://b2b.promodels.be/Files/instrucionManuals/T0830manual web.pdf

Het is 100% zeker een Protech. Ik herken de complete ophanging, motorsteunen en schokdempers als zijnde Protech. Het is inderdaad de Shaft uitvoering met hier en daar wat upgrades. Vooral de uitlaat is een sterke verbetering ten opzichte van de standaard uitlaat.

Onderdelen kan je gewoon bij Protech bestellen, van de Protech Nitro Shaft, zoals gezegd is.

Back