ik heb advies nodig over het verschil van DF-03&DF-02

mijn DF-03RA springt met gemak zo'n 50cm zonder problemen of schade
5-10 cm zou inderdaad geen schade op mogen leveren
DF-02 is een buggy, dus dat hij zou beschadigen als je met lage snelheid van een stoep afrijdt vind ik onzin.
Tuurlijk misschien wat krasjes op de bodemplaat oid maar meer niet

Je hebt zoals hierboven al gemeld grote kans dat je met plastic draagarmen ineens een stuk minder schade gaat rijden

hm... bedankt jongens.. ik zal de oude draagarmen er weer onder zette.

Maar.... ik zal MISSCHIEN alsnog een kijkje nemen naar die Traxxas auto's....

Laatst bewerkt:
Ik ben toch nog aan het kijken naar de Traxxas modelen, voor de zeker heid. en toen viel mijn oog op dit: De Traxxas E-Maxx kan twee motoren hebben? [URL="
Monster E-Maxx - YouTube[/URL] vanaf 3:18 ziet u dat hij de motor verplaatst heeft.

Houdt dat in dat je ook met 1 motor kan rijden als hij origineel 2 motoren had?

En deze auto heeft 2 accu's nodig?

Laatst bewerkt door een moderator:
Antwoord op beide vragen is ja, hij kan op 1 standaard motor (maar heeft dan uiteraard veel te weinig vermogen om leuk te rijden), op de andere vraag, ja hij heeft minimaal 4S nodig, dus in principe is 2x 2S wel kleinste voor deze auto. Een enkele 4S zou ook kunnen, maar da's zeker niet gebruikelijk. Ook met 1 motor heeft ie 4S nodig.

De brushless versie van de auto (VXL) is trouwens single motor, maar wel van een 'iets' andere categorie als de standaard brushed versies.

U had het over een 'iets'andere categorie motoren als standard brushed,

betekent dit dat deze sneller zijn of minder waard of ...

Laatst bewerkt:
Wat denk je zelf?
2 brushed motoren die vervangen kunnen worden door 1 brushless motor
vergelijk maar eens filmpjes van een 2-motorige brushed tegenover een 1 motorige brushless

Hoe is het mogelijk dat TRAXXAS de onderdelen WATERPROOF kan maken? zonder dat het in een kap zit?

En is dit bij ELKE traxxas of alleen bij de SLASH?

Laatst bewerkt:
met waterproof bedoelen ze spatdicht, voor de elektronica. de meeste kunnen er wel mee door water rijden alleen is dit niet bij iedereen het geval, bij hun gaat de elektronica er toch stuk van

verder is het materiaal ook geen roestvrij staal, maar gewoon metaal.

en nee, dit is niet bij elke traxxas zo alleen de nitro en de ERBE en EMBE niet omdat zij een mamba in zich hebben.

Back