Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Wow, dit is denk ik het mooiste staaltje modelbouw wat ik ooit gezien heb. Zou dit graag eens in het echt willen bewonderen.
Jahre Viking heeft verder helemaal gelijk in wat hij zegt, de kosten om aan alle tools te komen zijn absurd en het vakmanschap wat daar voor nodig is... Damn! Op het HBO waar ik mn draaibank ervaring heb opgedaan heb ik ooit een paar grote tandwielen moeten maken voor een project, als ik met bedenk hoe je dat zou moeten verkleinen tot dit soort formaat... Onbegrijpelijk...
Link van Jahre inderdaad niet meer De Spitfire wel. Da's ook
Ben het wel eens met de stelling dat je het moet kunnen, maar belangrijker is het geduld, doorzettingsvermogen en vooral de wil tot perfectie te komen dat je nodig hebt voor dergelijke staaltje modelbouw.
Persoonlijk wil ik nog wel eens iets overdoen als het niet goed is, een tweede keer ook, maar de derde keer moet het echt wel af zijn Om dit te kunnen bouwen moet je volgens mij een oneindig geduld hebben om het helemaal perfect te maken. Ook al heb je 100 pogingen nodig om te leren hoe je het perfect kan maken.