Ik heb 'm! De lelijkste quadcopter ter wereld!

Bedoel je drivers voor die programmer zodat de kk flash tool wel werkt?

Gewoon zonder de KK flashtool er in schieten.
Gewoon het bij behorende software pakketje gebruiken dat bij je programmer kwam.

Die KK tool werkt meer niet dan wel.

Ik gebruik zelf gewoon AVR studio met de AVRISPMKII

Gewoon zonder de KK flashtool er in schieten.
Gewoon het bij behorende software pakketje gebruiken dat bij je programmer kwam.

Die KK tool werkt meer niet dan wel.

Ik gebruik zelf gewoon AVR studio met de AVRISPMKII

Ah op die manier, bij mij zat er helemaal geen software bij. De verkoper raadt zelfs de kk flash tool aan. Via rcgroups kwam ik er al achter dat men bij goodluckbuy verschillende programmers levert, sommige werken wel, anderen dus niet. Je moet dus inderdaad een beetje 'lucky' zijn ;).

Ik hou me aanbevolen voor software die wel werkt. Is het trouwens mogelijk om zo'n kk boardje te bricken?

Heb je KKmulticopter Flash Tool V0.33 al eens geprobeerd in plaats van V0.41 ?

Dat was het probleem bij mij.

Nou ik heb die programmer binnen. Weer een ander dan Douwe heeft, deze is 10 pins, dus even waardeloos.

De andere programmer die ik besteld heb is ook 10 pins, daarom heb ik er ook een verloopje bij besteld, misschien dat dit hier ook een handige oplossing is (als de kk flash tool tenminste je programmer herkent).

http://www.ebay.nl/itm/390333948999?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649#ht_1773wt_922

Anders moet je een beetje gaan prutsen met servo verleng kabels, zie deze link:

http://www.rcexplorer.se/Educational/HKKK/HKKK.html

De andere programmer die ik besteld heb is ook 10 pins, daarom heb ik er ook een verloopje bij besteld, misschien dat dit hier ook een handige oplossing is (als de kk flash tool tenminste je programmer herkent).

http://www.ebay.nl/itm/390333948999?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649#ht_1773wt_922

Anders moet je een beetje gaan prutsen met servo verleng kabels, zie deze link:

HK KK Reflash

Thx. Ik had die converter inderdaad al gevonden, maar dan hier . Ik heb er maar twee besteld. Ging vreselijk mis op die website, MySQL knalde er onderuit toen ik net betaald had. Kreeg keurig de hele mislukte query in m'n gezicht, dus die heb ik dan maar weer gemaild :D. Ik heb nu een bevestiging ( per mail uiteraard) dat het spul onderweg is, dus ik heb weer goede hoop.

Is het misschien zinvol om een apart KK/USBASP draadje te maken? Volgens mij zijn we hier en in Douwe's draadje een hoop ( toekomstige) FAQ's aan het beantwoorden.

Hoi,
Arthur.

Gisteren de 10=>6 converter binnen gekregen. Na enig pielen is het gelukt om de 4.7 firmware er op te krijgen in X config!
Ik ben inmiddels aardig gevorderd met frame #2. Ik zal ergens dit weekend een paar foto's schieten, dan open ik een nieuw draadje.

Hoi,
Arthur.

Yep! Ik moest wel handmatig de driver lokatie aanwijzen in Windows, anders vond het installatieprogramma helemaal nakkes, maar wat boeit het, enige overredingskracht deed de truuk en daarna deed de KK FLash Tool het perfect!

Back