ik heb mijn eerste auto gekocht

• Topicstarter Topicstarter tommie822
  • Startdatum Startdatum
Robert!!

Sluiten deze handel, gaat helemaal nergens over!!

Bij deze wens ik ze succes op het kleuterforum!!

Op deze manier krijg je een forum snel vol
met al die onzin vragen!!

Gaat helemaal nergens meer over. En val die jongen niet zo aan. Ok hij had even moeten kijken bij het zoekdeel van dit forum. Maar dan hoef je niet gelijk met 20 man op hem in te bashen, laten we blij zijn dat er nog steeds mensen met deze hobby beginnen en gebruiken maken van het mbf op problemen op te lossen.

als je zo door blijft gaan komen beginners niet meer zo snel terug omdat ze zijn afgeschrikt, als ze dan problemen hebben stoppen ze maar. Dat is ook niet de manier om de hobby te promoten.

@ topicstarter: Probeer de volgende keer je vraag iets duidelijker te formuleren. liever te veel informatie dan te weinig, de mensen hier op het forum kunnen de informatie die belangrijk is er dan wel uitfilteren. En afhankelijk van waar je heen gaat kun je hem meenemen op vakantie.

Gaat helemaal nergens meer over. En val die jongen niet zo aan. Ok hij had even moeten kijken bij het zoekdeel van dit forum. Maar dan hoef je niet gelijk met 20 man op hem in te bashen, laten we blij zijn dat er nog steeds mensen met deze hobby beginnen en gebruiken maken van het mbf op problemen op te lossen.

helemaal mee eens hij is ook pas 12!!! ff rekening mee houden je kan ook gewoon niet reageren:D

Back