R
ronnie_hertog
Guest
veel wel ja
ronnie
ronnie
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
vasco zei:...geen geld voor openbaar vervoer enz )
....maar wel zorgen dat hun spullen in orde zijn zodat als ze er heen kunnen dan wel gelijk goed materiaal hebben om mee te rijden....
vasco zei:je zal altijd mensen hebben die voor het beste van het beste gaan maar er eigenlijk niks aan hebben...waarom zou je een ferarri kopen met 600 pk die wel 300 kan als je het toch niet mag rijden? das precies het zelfde...dat doe je ook voor aanzien en bling bling...
marvin zei:Heeft de club niet gewoon 1 of 2 x in de week dat de baan gewoon open is? dan is het vaak wel druk.als ik kom is er zelden iemand
Daar hebben wij totaal geen last van, hier helpen ze je graag.vaak minder vriendelijk tegenover de jeugd, alsof we allemaal zo erg zijn
Je rijd voor de lol tog :?: :roll:agressief tijdens het rijden tegenover anderen, en dan heb ik het niet over alle oudere mensen.
Ja, dat klinkt voor mij als een ...... club. Ik weet gelukkig dat het ook anders kanondanks alles ben ik wel lid van mbc de sluis, maar vaak word je er gewoon bijzonder onvriendlijk weggezet tijdens je aanwezigheid op het circuit. K hoop dat de mensen zich niet laten afschrikken, want lang niet alle clubs zijn zo ongezellige :wink:
Mjah... daar kun je de betreffende rijder best op aanspreken als het inderdaad vooraf is afgesproken (en als inderdaad die persoon er ook bij was toen de afspraak werd gemaakt; iemand die net aan komt lopen weet misschien niet dat het zo is afgesproken)...Roboscan zei:daar ben ik het wel mee eens Qoune, maar wat ik al meerdere keren gemerkt heb op gouda,
wij elektro rijders rijden liever zonder de benzine's, ze hebben een hele andere rijd stijl en zijn roekelozer en sneller op het rechte stuk wat voor ongelukken kan zorgen, dus als wij dan netjes aan iedereen vragen of we om en om mogen rijden stemt iedereen daar mee in.
maar dan wil je gaan rijden en goh dan start net iemand zijn benzine kunnen wij weeer wachten, uit eindelijk rijden zei een uur staan wij te wachten en kunnen wij 10 min rijden en dan rijden zij weer een uur..
en soms is het zelfds zo associaal dat we aan het rijden zijn en dat mensen gewoon hun benzine's op de baan zetten en gewoon gaan rijden, we hadden toch wat afgesproken of niet??? nu dat valt me behoorlijk tegen, maar dit zul vast op meerdere banen hebben.
Groet Robo
Dat rijdt gelukkig niet op gouda. Bigscalers zijn langzaam, blokkeren de weg en walsen overal over heen... enge dingen om met een 1/10 tussen te rijden...Roelof zei:Bij ons mag je de vervelende rijders op het rij-schema wijzen.
Er is al div. malen kritiek geweest op voornamelijk de bigscalers dat die alles aan hun laars lappen en die dienen zich bij geen goed overleg met de andere klasses dan gewoon aan de verplichte rij-tijden te houden die dan wel als wet optreedt.