Ik heb een goedkoop oud 1:8 modelletje van Kyosho gekocht (pakweg 10 jaar oud, maar volgens een medewerker van de modelbouwzaak in nijmgen nog in prima staat voor zijn leeftijd) Voor onderdelen ben ik aangewezen op wat ik nog gebruikt her en der kan vinden (sloopchassis met deel van wielophanging en 4 velgen bij bovengenoemde zaak voor zacht prijsje meegenomen) als er iets kapot gaat dat ik niet kan krijgen moet ik het (laten)maken, kostbare oplossing, maar maakt de modelBOUW hobby des te leuk.....
Ik rijd op dit moment (heb net 1 keer gereden zonder dat ie niet goed liep of andere mankementjes had, dus ik heb hem eindelijk goed) bij ons voor de deur op straat en in de berm. Voorlopig zal ik me vaker op lege parkeerplaatsen (macro/ikea duiven oa) gaan amuseren met het opdoen van rij-vaadigheid later wellicht ook nog een keer op een circuitje kijken.
Als ik straks mijn volgende project af heb (grote offroad) zal ik ook het meest rijden op "openbare" plaatsen waar "ruig"terrein beschikbaar is, ik zie mezelf niet als lid van een club rijden, kost contributie, dat is niet zo erg, maar het schept verplichtingen, naar anderen en naar jezelf, ik wil gaan rijden als ik zin heb, en als ik een keer enkel maanden iet rij, so be it, niemand die me mist, niemand die ik teleur stel....
ik vind dat iedereen het gewoon zelf moet weten, ook of ie mat een kapitale wedstrijdauto als beginneling op een parkeerplaats overal tegenaan en overheen wil raggen...... is toch zijn auto en zijn keuze?