Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wat mensen vergeten is dat zo'n nitroding toch relatief veel onderhoud nodig heeft. Er zit geen achteruit op. Plus hij slaat altijd af als hij het verst van je vandaan is![]()
Persoonlijk zou ik voor electro gaan. Aanschaf van lipo's zal misschien duurder uitvallen, maar het gemak en onderhoudtechnisch is toch ideaal. Wat mensen vergeten is dat zo'n nitroding toch relatief veel onderhoud nodig heeft. Er zit geen achteruit op. Plus hij slaat altijd af als hij het verst van je vandaan is![]()
Natuurlijk moet je een luchtfilter schoonmaken maar het werk is pinuts bij een algehele schoonmaakbeurt. Afterrun is afhankelijk van het soort brandstof wat je rijdt. Nitro is duur ja, maar koop een goede accu en lader en je bent ook even wat armer en als het tegen zig bij oa verkeerd gebruik kan de accu ook nog eens snel kapot gaan. (let op, ik zeg kan!)
Zeg nu niet dat nitro duur is, als je een electro 1:8 gaat rijden en je wilt toch 2 paar accu's hebben ben je ook snel 150 tot 250 euro verder, kan je toch een 20 liter nitro voor hebben.
Overigens is de tijd van overtollig vettige troep op je chassis met veel huidige motoren verleden tijd.