ik wil graag beginnen

• Topicstarter Topicstarter rorije
  • Startdatum Startdatum
R

rorije

Guest
Hoi

ik wil graag een keer beginnen met vliegen
ik wil niet gaan zweven
maar met een elektro motor erin
ik wil in het begin gewoon oefen maar dat ik er later ook wat aan het bijv. dat ik er ook truckjes er mee kan doen als ik het al iets beter kan.

het moet niet zo duure wezen want als die kapot gaat vink dat zonder gewoon dus om te oefenen

m.v.g.
B.rorije

ps: in wil niet zon indoor ding zon hele licht het moet wel een mooi moedel zijn

Easystar

ffzoeken met die naam als zoekopdracht.
Is al heeeeeeeeeeel veel over geschreven

Sorrie ron (& rorije) :oops: Dat was idd een beetje kort door de bocht.
(ik was een beetje geiriteerd omdat ik al voor de tweede keer het hele weekeind niet kon gaan vliegen)

Een keer langsgaan bij een club in de buurt levert meestal een schat aan informatie op. de clubs zijn te vinden in de linkjes die ron geplaatst heeft.

Behalve de easystar zijn er natuurlijk nog veel meer gechtikte toestellen.
De easystar is een makelijk te vliegen model waarmee je redelijk snel zelf kan (leren) vliegen. Je kan er ook aardig mee zweven (al is dat niet wat je zocht) veel "trukjes" zijn niet mogenlijk (door het ontbreken van rolroeren), maar loopings zijn wel mogenlijk.

Je kan beter eerst leren vliegen met een eenvoudig toestel, en daarna een nieuwe aanschaffen die meer "trukjes" (aerobatics) kan vliegen. Dat scheelt crashes, geld en ergenis.

Succes

Laurens

maak nie uit :wink: het was tog info die ik wel kon gebruiken :P

bedankt

Ja dat is een perfecte beginnerskist om gelijk 10 meter verder hard de grond in te gaan. Dan heb je gelijk ervaring in het crashen. Zoek eens op Easystar, dan vind je heel veel informatie voor een beginnersmodel dat perfect is. En hou hem dan als echte beginner helemaal origineel totdat je het brevet hebt.

Rorije

Stop met zoeken en vragen of een ander model misschien ook geschikt is. Kijk niet naar het uiterlijk van een kist en neem gewoon de easystar.
Even blind op ons advies vetrouwen en je maakt je eerste stap in een geweldige hobby.

Waarom electro ?
Een Calmato trainer 40 is mooi en goed bestuurbaar (ook met wind).
Wat is "niet zo duur" ?

Theo zei:
Even blind op ons advies vetrouwen

DE uitzondering bevestigd de regel... :wink:
de easystar is inderdaad een goed beginners toestel, niet zo mooi maar vliegt prachtig.

El Barto

hoi

waar kun je anders z'n easystar bestellen
want het lijkt me wel wat

groeten
b.rorije

megaplane zei:
Waarom electro ?
Een Calmato trainer 40 is mooi en goed bestuurbaar (ook met wind).
Wat is "niet zo duur" ?

De Easystar ook hoor. Teuns heeft het met die Easystar met harde wind geleerd, lekker op de plaats stilhangen en sturen leren.

Back