Ik wil ook zo'n pak :D

Er staat daar gewoon een kraan hoor.. touwtje er aan en je kunt rondjes vliegen alsof je een jetbackpack hebt ;)

Eindelijk gewoon te koop voor het luttele bedrag van slechts $250.000
Met de huidige wisselkoers dus gewoon een koopje 8O
]
rocketbelt.jpg

Te koop bij TAM

Bron: Electro-Plankton

zou je last kunnen krijgen van yet-Lagg(lack whatever) :lol:

PureTen_Alpha2 zei:
zou je last kunnen krijgen van yet-Lagg(lack whatever) :lol:

Jetlag bedoel je waarschijnlijk.
Jet van Straalvliegtuig
Lag van achteroplopen in de tijd
Een verstoord dag/nacht ritme (en dus slaap/waak ritme) door (bijvoorbeeld) snel reizen door verschillende tijdszones (dus eigenlijk sinds de invoering van de straalvliegtuigen). Het zelfde gevoel kan ook ontstaan door lang op te blijven, afwisselend werken in dag/nacht dienst en sommige mensen hebben er zelfs al last van bij het ingaan van de zomertijd of wintertijd.

Een Jetpack vliegt maximaal 30 seconden dan is de brandstof op. Dus nee, je kunt geen jetlag krijgen.

30 seconden....
Dan houd ik het zelfs met mijn andere hobby nog langer vol ;)

De Nederlander Peter Gijsberts heeft een hele site gewijd aan de Rocketbelt: http://www.rocketbelt.nl

Daar staat o.a. de volgende quote van Juan Manuel Lozano:
I think that this are the most advanced rocket belts done to date,
they weight 19 lbs less than the original Bell with larger 30+seconds tanks and I have
a head up display timer in the helmet visor with micro headphones, a digital display and flashing LEDs
that tell with voice when I have 20 seconds remaining and then when I am at 10 seconds it
counts down with voice secondby second and at the same time the two LEDs blink at
each side of my eyes and also I can check
the digital display".

Mooi aftelmechanisme dus.

Jet Pack International heeft 3 soorten JetPacks in de verkoop:
- H2O2 met een vliegtijd van 33 seconden
- H2O2-Z met een vliegtijd van 43 seconden

- En binnenkort ook de T-73, vliegtijd van 19 minuten en een bereik van ongeveer 40 km!!!! Kost slechts $200.000 (inclusief intensieve training) Als ik de informatie bekijk heeft deze geen H[sub:401026f69e]2[/sub:401026f69e]O[sub:401026f69e]2[/sub:401026f69e] brandstof, maar een turbine motor. Helaas nog geen plaatjes en/of filmpjes van dit pack.

Info over de T-73:
Estimated Flight Time: 19 minutes
Estimated Distance: 27 miles
Estimated Speed: 83 mph.
Estimated Max Height: 250ft
Max Pilot Weight: 180 lbs.
Fuel: Jet-A fuel
Fuel Capacity: 5.0 gallons.
Power Plant: T-73 turbine engine
Retail Price: $200,000, includes training JPIC
Product Details:
Currently being updated. The T-73 is currently set for release December 11th 2007. Pre-Orders being taken
Please check back soon for more details

Hier filmpjes van de H2O2(-Z)
[video width=400 height=350:401026f69e]http://www.jetpackinternational.com/video/jetpi_OCC_rio0307.wmv[/video:401026f69e]
[video width=400 height=350:401026f69e]http://www.jetpackinternational.com/video/spacehousesmall.wmv[/video:401026f69e]

Back