Wat bedoel je daar mee?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik vlieg al ruim 20 jaren Heli en dat zonder een killswitch.
Mvg. Richard
Ik kan ook niet bedenken wat voor goeds een kill-switch op een Heli kan toevoegen![]()
Lijkt me inderdaad ook beter, anders mietert dat ding direct uit de luchtIk vlieg al ruim 20 jaren Heli en dat zonder een killswitch.
Controleren is altijd goed, en ik pruts zeker niet aan de electronica (zoals zovelen niet zullen doen....)Als mensen aan het prutsen gaan in hun modellen, dan kan je problemen verwachten.Controleren is ook iets dat elke keer weer moet gebeuren.
Ook bij goed onderhoud, goede controle kán er iets mis gaan. Het blijft tenslotte electronica. Ik heb een keer een splinternieuwe Hormann volgas rechtdoor zien gaan in een manege door een kabelbreuk! Nieuw, dus geen rommel of gerommel! Nu liep het goed af (lees:geen menselijk letsel), maar een killswich had dit kunnen voorkomen. Nu stond de servo op vol gas, en dan blijft die daar op staan!Daarom vertrouw ik dus op de failsafe- mogelijkheid van de zend-apparatuur.
Ik ben zeer zuinig, precies en voorzichtig met mijn spullen, maar ik heb er ook één!Misschien is voor deze mensen een killswich een vereiste.
Maar blijft een hulpmiddel voor mensen die............
Precies! En dit heeft helemaal niets te maken met de suggestieve opmerking van Richard m.b.t. hulpmiddel voor .....bij ons is het al een keer voorgekomen dat er een steentje tussen de vlinder van de carb. en de stelschroeven kwam op volgas stand en dan helpt je fail save ook niet meer , ook niet met een veertje aan je servo
Ook al een keer een tak ertussen gehad en ook dan helpt bovenstaand niet en ben je blij dat er een kill switch opzit![]()
Ik denk dat je de plank nu volledig misslaat Mari!Voor sommige mensen is een killswitch zeker een uitkomst, zijn vaak diegene die hun spulletjes niet altijd op orde hebben en regelmatig met problemen langs de kant komen te staan.
Volgens mij heb ik aangegeven welke killswich hij zou kunnen gebruiken, dus m.a.w. je opmerking begrijp ik niet, evenals wat je schrijft over reactie's die optimaal zouden zijn.Tiemen@
Je reactie op andere forum-gebruikers is optimaal.
Echter is de topic-starter er niet mee geholpen.
Wederom: ik kan deze, op de persoon gespeelde, post niet plaatsen.Blijkbaar zijn er verschillende meningen.
Ik nodig je uit!!!!!
Zonder ook maar in dit topic te reageren, maak je eigen topic aan.
Jou ervaring met offroad is zodanig dat jij zelf een topic/sticky kan creeeren.
Named : sticky voor beginners.
Misschien zie/lees ik iets over het hoofd, maar waar schrijf ik iets over dat andere merken niet voldoen?Je kan dan laten zien, wat te doen en wat niet te doen in BIG-SCALE-RACING
Jou servo-keuze en waarom die van andere merken niet voldoen.
Jou zender-keuze en waarom andere merken niet voldoen.
Jou motor-keuze en waarom andere merken niet voldoen.
Jou manier van het leggen en beschermen van servokabels.
Jou smeerolie en je reactie op andere merken olie welke je allemaal al gebruikt hebt.
Jou type/merk killswich en waarom andere volgens jou ervaring niet voldoen.
Net zoals de TS nu begint met deze hobby, ben ik ook een paar jaar geleden begonnen. Dus ook vragen en vooral .... veel lezen.Je wekt de sugestie dat je een betere auto hebt dan al de andere.
Je reageerd op reactie`s van andere forumleden, maar je komt niet tot het helpen van de vragen van de TS
Die zijn er op een ander forum! En net zoals met andere keuzes die je kunt/mag maken in je leven, maken we allemaal andere keuze's. Zeg ik daarmee dat mijn keuze de beste is? Nergens!!! Het is EEN keuze, zoals een ander andere keuzes maakt.Dus IK nodig je uit tot het SCHRIJVEN en PLUBICEREN van Foto`s van je auto.
En vooral het Waarom van jou keuze van componenten in je karretje.
Je schrijft : Ik zoek binnenkort.....
Dus ben je op zoek of moeten we wachten tot binnenkort voobij is?
Ik zou de rem niet op 100% maar 50% instellen anders kan je servo doorbrandenik ga morgen mijn failsafe in stellen.
Dan heb ik het verkeerd opgevat, excuses!Tiemen@
Het was een sugestie voor jou persoonlijk om een beginners-topic te schrijven.
Ik bedoel hier niets mee.
Nee hoor, zo heb ik ook mijn info gekregen!Baal je ervan dat iemand zo iets aan een ervaren rijder vraagt?
Het gaat hier om een gedeelde hobby.
Nogmaals, als ik het verkeerd heb beoordeeld: sorry.Er zijn mensen die hier profesioneel mee om kunnen gaan.
Ik echter ga hier hobby-matig mee om.
Daarom is jou expertize van groot belang om starters van informatie te voorzien.
Daarom stelde ik(verkeerd in jou ogen) voor dat je een beginners-topic kan schrijven.
Wat is hier mis mee?
Dit ben ik met je eens..Tot slot: het blijkt dat TS wel kan schrijven, maar niet wil lezen!
+1 m.b.t. vrienden.Tiemen... even goede vrienden, maak de wereld rijk met jou ervaring.