Ik zoek een nieuwe boot

• Topicstarter Topicstarter jsk
  • Startdatum Startdatum
Goed,

Wat heb je liggen, dat je ook voor een nieuwe boot zou kunnen gebruiken?
Ik denk dan aan:
- zender + ontvanger
- servo
- batterijpack (NiMH of Lipo)
- lader (geschikt voor NiMH en/of Lipo)

Want om al je 'eisen' binnen je budget in te vullen, wordt een beetje krap, zeg maar dat er dan alleen het RTR setje van de Sea Rider overblijft...
Het staat je natuurlijk vrij, om zelf ook te sneupen op internet, eBay, Marktplaats, zelfs in de 'te koop' sectie van dit forum staan boten die misschien je smaak zijn.

Groeten, Jan.

Mogelijk verlanglijstje...

Hallo Stijn,

Om eens wat te noemen:
Boot:http://r2hobbies.com/proddetail.php?prod=rcbt0028
Regelaar: http://r2hobbies.com/proddetail.php?prod=rcps81712_60
Lipo: http://r2hobbies.com/proddetail.php?prod=pba1550018
Lader: http://r2hobbies.com/products.php?cat=30
Voeding: http://r2hobbies.com/proddetail.php?prod=rcps61302_ps
Verzendkosten naar Nederland ruim $60,00

Dit is voor het gemak bij één shop bij elkaar gezocht, dit kan dus goedkoper, maar de verzendkosten van andere leveranciers komen er dan wel weer bij.

Bedenk eerst eens wat en hoe je het precies wilt hebben, dan kan ik dan wel weer eens verder gaan zoeken...

Groeten, Jan.

Laatst bewerkt:
Hallo stijn,

je wild 50 á 70 halen met die boot?
Ik denk dat je daarmee de 15 bereikt.
Het lijstje die jan je gaf , vindt je dat niks?

Grtzz

*zucht* lees nou is goed voordat je een reply schrijft silverlit.

zelfs de toppictitel zegt het al: Ik zoek een nieuwe boot. er staat toch niet: ik wil mijn oude boot verbouwen? er werdt gevraagt wat hij al had om misschien de kosten te kunnen drukken. (en ps: die boot kan een stuk harder dan 15)

@jsk: de spullen uit de ep racing boat kun je helaas niet gebruiken het zijn allemaal spullen die alleen in die boot passen of die niet gebruikt kunnen worden bij snellere boten. dus gewoon lekker heel laten en er nog wat leuks mee doen of verkopen die boot.

Groetjes,

Jelmer

De ep boot hou ik het is tenslote me eerste boot die ik had. Ik weet dat ik weinig met de spullen kan doen maar dan kan ik hem gebruiken voor als me nieuwe boot stopt op het water en ik kan er niet bij of als camera boot :P
rLRqttbF0i4[/media] - Ep race boat

Gr Stijn (Het filmpje is van mij en gemaakt door mij)

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo is dat, gewoon lekker houden...

Maar weet je al wat je nu gaat kopen?
De optie van Jan is allesbehalve verkeerd, lijkt mij...

Groeten,

Alfred

Tja mar 60 euro verzend kosten vind ik best veel. Ik ga dan denk ik gewoon voor een searider

Tja maar 60 euro verzend kosten vind ik best veel. Ik ga dan denk ik gewoon voor een searider

Je moet wel bedenken, dat het voor die $60,00 (€48-50,00) voor je wordt ingepakt, per boot naar Nederland wordt verstuurd, en bij je aan de deur wordt bezorgd...

De verzendkosten voor een Searider zijn even hoog hoor, alleen zie je dat niet direct, omdat je in Nederland koopt, maar je betaald het wél.

Groeten, Jan.

Jelmer,
ik heb het over de link van hem met die "speelgoed" boot.
en ik heb het gelezen maar jij begrijpt mij niet ..
grtzz

Silverlit: jij hebt het niet gelezen want jij denkt nogsteeds dat hij die ep racing boot wil verbouwen met betere spullen. hij wil een andere boot, snap je dat dan niet????

Jelmer

Natuurlijk weet ik dat hij niet de Ep wil verbouwen..
heb ik allang gemerkt aan de titel, jij hebt mij post verkeerd opgevat ;).
ik zoek een nieuwe boot..

waarom schijf je dan:

ik heb het over de link van hem met die "speelgoed" boot.

*zucht* laat maar, dit gaat nog eeuwig duren. laten we er over ophouden en verder gaan met dit toppic

Jelmer

hoi.leuk speelgoedbootje.meer is het ook niet ,en daar is de prijs dan ook naar.
laat je niet verlijden door de mooie teks zoals snelheden boven de 50 kilometer enz enz.
bootje zal eerder 20 per uur gaan.is net wat je wil natuurlijk.
groet patrick

Ziet er wel leuk uit. Dan kijk ik wel wat ik doe maar als 45 kan vind ik het ook prima ik weet wel dat deze bootjes harder kunnen als 20.

Hallo Stijn,

Even het rijtje af:
* Lengte: 810mm
* Breedte: 270mm
* Hoogte: 191mm
Met deze afmetingen is het een romp, die, om 50 km/h te halen, op z'n minst een 700 motor en 12-14 cellen NiMH nodig heeft

* Volledig bestuurbare r/c boot (Vooruit, links, rechts en stop)
Lijkt op een schakelaar i.p.v. een regelaar.

* Water gekoelde krachtige 540 motor
Compleet ondergemotoriseerd, om werkelijk snel te kunnen zijn.

* Snelheden tot boven de 50 km/u
In de kofferbak van de auto.

* Waterdichte romp, zodat de apparatuur droog blijft
Duh...

* Vector Push Design
Hier heeft iemand iets te enthousiast gegevens van een andere boot lopen knippen en plakken.

* High Speed Servo voor het roer, dus zeer wendbaar
Lulkoek, de wendbaarheid hangt af van de manier waarop de servo en het roer op elkaar zijn afgesteld.

* 7,2V 1800mAh accu inclusief lader
Oude Nicads (maar anders wordt de prijs te hoog).

* tot 30 minuten varen met een volle accu
Eerst zien, dan geloven, als het zwarte plastic ding achter de motor een reductie is, dan zou het kunnen.

* Inclusief reserve propellor
Omdat 'ie zo goed beschermd is monteerd zeker, deze Chinese plastic props zijn akelig kwetsbaar.

* Volledig vaarklare set!
Da's waar.

Zoals Pataz al zei, speelgoed.

Groeten, Jan.

Back