Ik zoek een uitdagende helikopter!!

• Topicstarter Topicstarter Marc L.
  • Startdatum Startdatum
De 450 sport is gewoon een goede heli..

En je kunt hem afstellen zoals je wilt, geheel rustig of als nerveuze 3d heli. ligt aan wat je wilt.

Je kan ook kijken voor de Pro, het grootste verschil zit hem in de torque tube aandrijving in de staart.
Meningen verschillen daarover, ik heb een tt in mijn 450 V2 en vind hem geweldig. Anderen (mensen die wat regelmatiger crashen) zijn er minder over te spreken, de tandjes vliegen er dan nog wel eens af.

Let wel even op dat je ook nog een ontvanger en zender nodig hebt...

is het eigenlijk wel verstandig om bijvoorbeeld de t-rex 450 of t-rex 500 te nemen? :confused: Mijn vorige was een coax en volgens mij is het verschil in klassen tussen beide helikopters erg groot.

al vast bedankt!!

je wilde toch een nieuwe uitdaging??
betere (stabieler) heli is volgens mij de 500 of zelfs de 600 klasse.

is het eigenlijk wel verstandig om bijvoorbeeld de t-rex 450 of t-rex 500 te nemen? :confused: Mijn vorige was een coax en volgens mij is het verschil in klassen tussen beide helikopters erg groot.

al vast bedankt!!

Ik ben meteen met een Logo 5003d begonnen(2 maanden geleden) nog geen spijt van ;)
Eerst alleen hoveren, maar vlieg nu al rondjes etc. vliegt supper z'n Logo!
Aantal crashes, nul
Ik heb ook een CopterX 450Pro, maar als ik dat vergelijk met mijn Logo vliegt dat ding voor geen meter!
Hoe groter hoe beter!

Succes met je keus.

Een copterx 450 ben ik ook mee begonnen, bijna onmogelijk om mee te leren vliegen!

Een trex 500 vind ik al stukken beter, m'n maat z'n trex 700E 3G blijft hangen zonder de stuurknuppels te roeren...

Dat is logisch, hoe groter, hoe makkelijker te vliegen.
Een lichte crash va een t-rex 600 kost al snel 230 euro (uit betrouwbare bron)

Mijn mini titan vliegt ook superstrak.

als je de xopterx uitrust met goede servo's en gyro is er prima mee te vliegen.

Een copterx 450 ben ik ook mee begonnen, bijna onmogelijk om mee te leren vliegen!

Een trex 500 vind ik al stukken beter, m'n maat z'n trex 700E 3G blijft hangen zonder de stuurknuppels te roeren...

Ik heb een lange tijd gezocht op internet en heb de volgende helikopters gevonden:

Raptor 50 v2
Conrad Electronic - System Information

T-rex 500
Align T-REX 500 ESP Superior Combo KX017008A [KX017008A] : HobbyManiac.Com, Heeft passie voor uw hobby!

Walkera HM 60B
Walkera HM 60B Helicopter Premium (2.4Ghz Special Edition) [ Walkera-Heli-HM 60#B-2801 ] - Helipal.com, RC Helicopter, Mini helicopter, Micro helicopter, Walkera-Heli-HM 60#B-2801 Walkera HM 60B Helicopter Premium (2.4Ghz Special Edition), Walkera he

Mijn vraag is of iemand mij kan vertellen welke het beste is qua prijs kwaliteit verhouding en wat de plus punten zijn en wat de min punten zijn.

groeten Marc

500 size nemen, is snel of traag zoals je wilt, heel goed doenbaar kwa kosten etc etc.
neem dan Align of Compass ( nog goedkopere en minder parts)

Waar kan je de Atom 500 het best kopen? (het liefst RTF en in Nederland)

Weet iemand waar ik een Compass Atom 500 kan bestellen/halen, want deze heli trok bij mij de meeste heli en ik denk dat dit hem wordt.
Dus: Waar kan ik dit hebbe dingetje bestellen? ( het liefst in Nederland en het liefst Ready To Fly)

Dus: Waar kan ik dit hebbe dingetje bestellen? ( het liefst in Nederland en het liefst Ready To Fly)

Er is ook iets wat nooit samengaat in heli land, en dat is: Goed en RTF.
Wil je RTF, dan is het OF gebruikt, OF een merk wat beneden gemiddeld is qua kwaliteit.

Wil je kwaliteit, dan zal je altijd moeten bouwen.
Ga je voor zo weinig mogelijk bouwen (maar zeker nog altijd bouwen/instellen/afstellen) dan kan je beter naar een kompleet pakket van Align kijken (de T-rexen). Echter ook hier moet je altijd nog bouwen, akku's bij zoeken, een zender en ontvanger bij zoeken, en uiteraard nog een geschikte lader (eventueel met nog een voeding).

Succes,
vriendelijke groeten,
Aldert

Back