Ikke op TV ?

Nou echt een leuke uitzending !! Dat zien we helaas te weinig.
En de 1ste plek ? Zoals het nu gaat komt dat wel helemaal goed :wink:

Maar zitten er nog regels aan verbonden bijv. gewicht toestel of soort lipo ? (2s of 3s en max mAh ?)

Amstel76 zei:
Oke ik heb de reportage even omgezet naar dvd, omdat hij niet zo lang is kan ik hem voor iedereen beschikbaar stellen. Let op!! de download blijft 14 dagen beschikbaar. Op de pc kan je de bestanden afspelen met je favoriete dvd player. Ook kan je de AUDIO_TS en VIDEO_TS map rechtstreeks op dvd branden waarna deze via je dvd speler op de tv is te bekijken.

Download hier de DVD bestanden 16:9 van "De aanhouder wint"......(73 MB)

Echt leuk dat je dit doet! Top.

Kleine moeite hoor ;) En omdat de reportage niet zo heel lang is leek het me leuker om hem op volledige kwaliteit beschikbaar te stellen.

Leuk dat het nu via internet beschikbaar is! Ik heb geloof ik meer gemist dan ik dacht! Ik zag enkel het laatste stukje met de shocky en de prijs uitreiking. Ik ben nu even aan het wachten op de download!

gr,

niels

Hoi allemaal,

enorm enorm enorm bedankt voor alle aanmoedigingen, gelukwensen, opnames en interesse... Dat geeft een tof gevoel.

Ik had veel angst dat het allemaal anders in beeld zou komen dan de bedoeling was, maar ik moet toegeven dat die jongens dat erg goed hebben gedaan.

Toch enkele antwoorden op jullie vragen :

1. Ik heb al enkele DVD's beloofd gekregen. Dus ik ga kijken wat ik deze week ter beschikking krijg. Maar ik hou in het achterhoofd dat ik alleszins bij jullie terecht kan.

2. Tot mijn spijt was ik idd maar 4de. Maar, ik ben blij dat ik kan zeggen dat ik maar 2 punten minder had dan diegene op de 3de plaats en dat degene met de 1ste plaats volgens sommige mensen gemakkelijk winnen had. Vanwege hem gaan de regels volgend jaar aangepast worden. Let ook op met deze punten : mijn 1ste ronde was zeer slecht aangezien (zoals te zien is tijdens de uitzending) na 19 min en 30 seconden mijn batterijen (1000 mAh, 3 cellen) leeg waren ==> Ik had die rolling circle toch niet mogen doen dus... :-) :-) ). Protech telt altijd enkel de op 1 na beste scores. Dus bij deze 3 rondes, worden enkel de 2 beste geteld.

Hier is de uitslag :

uitslag.jpg

3. Er zijn niet echt veel regels voor deze jaarlijkse wedstrijd. Er zijn 3 proeven : 20 minuten vliegen (was vorig jaar nog 15 minuten), een lage doortocht na 10 minuten en een doellanding. De 20 minuten rond staan voor 1 punt per seconde = 1200 punten. De lage doortocht is 100 punten en de doellanding is 0, 100, 150 of 200 punten. Je mag in principe vliegen met wat je wilt. Maar de winnaar van dit jaar vloog met een indoor Butterfly en die heeft eigenlijk gewoon de 20 minuten 20 centimeter boven het landingsvlak "gehangen" en dan gewoon in Harrier laten zakken toen de 20 minuten om waren. Volgend jaar gaat dit niet meer mogen heb ik dus gehoord. Er zijn geen regels over welke batterijen of aantal cellen enzovoort...

4. Wat heb ik nu gewonnen ? Welnu, het principe van Protech is om ALTIJD een loterij te doen. Dat betekent dat iedereen evenveel kans heeft om een mooie prijs (bouwdoos,...) te hebben. In de voorbije jaren viel het echter op dat de mooiste prijzen meestal naar de laagste gelederen gingen (kans berekening, ooit van gehoord ? :-) ). Daarom hebben ze dit jaar de trekking omgedraaid, nl van achter naar voor. Mijn prijs was een Protech 50 Ampere regelaar voor BRUSHED motoren... Zal dus een toestelletje moeten zoeken waar ik dat op kan gaan zetten ! :-)

Ik zou zeggen "Op naar de volgende wedstrijd MET de eerste prijs" !!

Groetjes,

Davy

Back