En 2 keer door de KNVvL genept worden is meer dan voldoende. Vele jaren geleden was ik ook al eens lid en toen mijn clubje in de problemen kwam en het veld verloor gaven ze niet thuis terwijl wij wel aan alle eisen van het clublidmaatschap van die tijd voldeden. Alle toenmalige KNVvl leden binnen die club hebben toen allemaal hun lidmaatschap beeindigd. En nu dus dat bedreigen en beledigen, is meer dan voldoende om nooit meer lid te worden.
Alweer een calimero gevoel.... zij zijn groot en ik is klein.
Weet je, die KNVvL is niet oppermachtig, en ze hebben niet het laatste woord in of een club blijft bestaan of niet. Geef dus niet de KNVvL de schuld, als het een beslissing van het lokale gemeentebestuur is.
Ik ben ook al minstens twee keer (verschillende clubs) mijn vliegplek kwijtgeraakt (ook KNVvL aangesloten clubs), maar heb ook gezien dat er andere clubs een plek terugkregen.
Soms lukt het, soms niet.....
Heel erg ikke, ikke, ikke, Theo. En heel erg onnozel ook.
Schijnbaar weet jij meer van mij dan ik zelf
Dan ben je kort van geheugen: je hebt het zelf (ongevraagd, ook nog) via PB aan me verteld, toen je ook weer eens bezig was met een soort van anti-KNVvL actie, en hoe gemeen iedereen wel niet tegen jou was terwijl jij het "overduidelijk toch beter wist dan iedereen"....
De hele bubs, over uitgeleende motortjes en andere spullen die je niet terugkreeg, al die beginners die je geholpen had waarna je stank voor dank kreeg, etc etc....
Het verhaal over je privé omstandigheden kwam ook voorbij, en daar zal ik verder maar geen details over loslaten....
Niet zeuren over dat "ik meer weet dan jij", want je hebt notabene een aantal posts terug mensen uitgenodigd om van jou per PB het hele verhaal in geuren en kleuren toegestuurd te krijgen....
De mensen die daar op ingaan weten over twee jaar dus óók meer dan jijzelf....
Nu zijn jullie te laat.................
En het is nu te laat? welk deel van: "de overheid gaat zich opnieuw bezinnen" begrijp je niet?
Ik heb zelf niks op met FPV en drone vliegen, maar jij bent nu wel heel eenzijdig die gasten de schuld aan het geven, terwijl jij zelf, door te gaan wildvliegen, net zo hard boter op je hoofd hebt. Maar zoals gebruikelijk, zit de hele wereld fout, behalve Theo.
Nogmaals, daar moet je eens mee ophouden, want je bereikt er niks mee.
Hoe anti-KNVvL je ook bent, dat de overheid nu aangeeft de veranderingen te her-overwegen, is
óók in jouw voordeel als wildvlieger, maar jij blijft de hand slaan die jou ondanks alles nog steeds uit het water probeert te trekken.
Groet, Bert