Immersion Uno & LCD scherm aansluiten: rechtstreeks via DIN of via cinch tussenkabels?

Ik heb een nieuwe FPV ontvanger, een Immersion Uno.
Nu heb ik twijfels over hoe ik m'n LCD scherm kan aansluiten.

Het kan sowieso op de oude manier zoals bij m'n vorige ontvanger:
LCD via DIN - DIN naar stroom en cinch - cinch video naar de ingang A/V van de ontvanger.

Maar bij de Uno zit ook een DIN aansluiting.
Kan ik de tussenstappen overslaan en gewoon m'n LCD scherm via DIN aansluiten op m'n Uno?
Dan moet de Uno ook wel stroom leveren voor het scherm. (klein 7" scherm)

Voor ik iets uitprobeer en kapotmaak, graag jullie advies.

volgens mij is de din enkel voor iets wat in de toekomst voor je GS uit gaat komen, dus ou het gewoon via cinch doen.

Hmm, dat is nu net het probleem. Dat je begint te twijfelen omdat er nergens een duidelijke handleiding is te vinden.
Wat bedoelen ze ook met GroundStation. Kan ook een gewone monitor zijn natuurlijk...
Nog eens even verderzoeken of ik iets meer terugvind.

dat er nog geen info over die stekker is is omdat er iets gaat uitkomen waardoor het via die stekker samenwerkt;) maar dat is er nog niet, dus is er nog niks over bekend;)

Hmm, ook in de winkel weten ze er niets over...

Je zou toch verwachten dat je enkel dingen kan aansluiten die compatibel zijn. Din = din, juist? En er staat toch iets in de omschrijving van video, audio, power en control (control, wat dat ook moge zijn)?

Mja, misschien gewoon es proberen? Ik weet het niet... :newbie:

Niet op de din plug aansluiten, gewoon via de jack uitgang aansluiten. De din aansluiting wordt later gebruikt voor een nieuwe groundstation module.

Back