deze kan je aansluiten met de avkabelHeb een Fatshark Predator V2.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
deze kan je aansluiten met de avkabelHeb een Fatshark Predator V2.
in principe heb je gelijk wat betreft de google cardboard. waar je rekening mee moet houden is de vertraging die je creeert door je telefoon te gebruiken. de beelden zullen eerst door de gpu van je laptop moeten, dan via een kabel of een internet verbinding naar je telefoon, en dan moeten ze nog een keer door de gpu van je telefoon, hierdoor krijg je zoveel vertraging dat het waarschijnlijk niet fijn vliegen is. Dit doordat je niet rechtstreeks het scherm van je telfoon aan kan sprekenGa dit ook proberen met mijn turnigy 9x! Neem aan dat ik meet een mini-jack naar USB niks extras meer hoef te doen?
Kan me voorstellen dat er ook mensen zijn welke geen fpv bril hebben en toch fpv willen vliegen, waaronder ikzelf. Het zou toch mogelijk moeten zijn met een google cardboard vr-bril? Dan is het een kwestie van de telefoon aansluiten, scherm naar telefoon mirroren en vliegen maar? Ik zal er iig wat meer research over doen en mijn bevindingen posten![]()
Volgens mij doet ie dat al, maar vlieg je wel met expo? Het sturen ziet er wel heel schokkerig uit.![]()
Mooi! zul je zeker gaan merken met het vliegen.. alles zal nu veel lekker "glijden"Nee ik vloog niet met expo. Maar na jou opmerking even gaan googlen en nu doe ik dat wel![]()