Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Alleen met die aluminium mounts kan je dan nog de armen inklappen?
Oké dat is wel wat minder dat ze dan niet kunnen inklappen. maar wat ik me afvraag is bij een goeie crash wat gaat de klap opvangen? Want je wilt natuurlijk niet dat pdb breekt.Nee .. kan niet meer
maar hij vliegt beter wel beter erdoor (vindt ik)
Oké dat is wel wat minder dat ze dan niet kunnen inklappen. maar wat ik me afvraag is bij een goeie crash wat gaat de klap opvangen? Want je wilt natuurlijk niet dat pdb breekt.
dat is een van de vragen die ik nog Heb voordat Ik me bo ga verkopen en vortex koop
persoonlijk hoeft inklappen van mij niet.Maar wat is sterker want plastic zal inklapen bij een crash. Maar plastic kan ook breken en in tegendeel aluminium weer bijna niet
De armen zijn heel kort, dus veel kracht nodig om te breken.Dan zal de arm waarschijnlijker breken. Waar ik erg benieuwd naar ben, is wat waarin geïntegreerd is. Fc in het frame? Vtx en rx in 1? En, komen er andere esc's voor andere motoren? Of zit je vast aan de "stock" setup? Verder is het idee wel heel gaaf.. rtf, geen gedoe met instellen..
Je kan alles via OSD instellen.
PIDs
Video kanalen
OSD weergave
je ziet Ampere gebruik....opgebruikte mah, voltage, rssi en je video kanaal in beeld.
Eigenlijk hoef je hem ook niet te tunen straks. Je hebt allerlei presets die je gebruikt op basis van gewicht van je lipo
Met je sticks [emoji1].Boris, ga hier eens verder op in aub, hoe gaat dit juist in zijn werk in de praktijk ?