In de krant vandaag..SUL

Discussie in 'Lijnbesturing' gestart door Kcnalp Kcnarf, 23 mrt 2005.

  1. Kcnalp Kcnarf

    Kcnalp Kcnarf

    Lid geworden:
    6 sep 2002
    Berichten:
    4.982
    Mag vanaf vandaag (weer) vliegen op de LB baan.
    Begraafplaats heeft bezwaar verloren. Nu lig je daar dus ten rust met tweetakt geluid. Niet gek als je ooit modelvlieger was.
     
  2. Bruno van Hoek

    Bruno van Hoek Vriend van modelbouwforum.nl The First Aviators Forum veteraan

    Lid geworden:
    23 aug 2002
    Berichten:
    8.753
    Locatie:
    Almere, MVA (ex-Daedalus Amsterdam)/G&E/TFA
    Welke krant?
     
  3. Kcnalp Kcnarf

    Kcnalp Kcnarf

    Lid geworden:
    6 sep 2002
    Berichten:
    4.982
    Utrechts Nieuwsblad
     
  4. Bruno van Hoek

    Bruno van Hoek Vriend van modelbouwforum.nl The First Aviators Forum veteraan

    Lid geworden:
    23 aug 2002
    Berichten:
    8.753
    Locatie:
    Almere, MVA (ex-Daedalus Amsterdam)/G&E/TFA
    Dat zou betekenen, dat we weer een locatie in de Randstad hebben, waar op verharde ondergrond (speed, teamrace) gevlogen kan worden.
     
  5. Kcnalp Kcnarf

    Kcnalp Kcnarf

    Lid geworden:
    6 sep 2002
    Berichten:
    4.982
    Precies, en 't staat er echt :)
     
  6. Frank Stevens

    Frank Stevens

    Lid geworden:
    17 sep 2002
    Berichten:
    2.010
    Locatie:
    Soerendonk, het leukste gat van Nederland!
    Jamaar Franck,

    je bent zelf ook al 95!
    Zou je niet eens een wat rustiger hobby gaan zoeken? :wink: :wink:
    Biljarten of zoiets... 8O

    Grtx Frank
     
  7. Kcnalp Kcnarf

    Kcnalp Kcnarf

    Lid geworden:
    6 sep 2002
    Berichten:
    4.982
    Ben je gek, ik ga het nu pas leuk vinden. Op naar de 150.
     
  8. _cyclops_

    _cyclops_

    Lid geworden:
    23 mei 2003
    Berichten:
    2.244
    Locatie:
    Veenendaal, NL
    Ik denk dat d'r eerst nog wel even een geluidswall geplaatst zou moet worden, en daarvoor is de vergunning niet verleert denk ik zo :)
     
  9. TGXnut

    TGXnut

    Lid geworden:
    8 feb 2005
    Berichten:
    405
    Locatie:
    IJsselstein
    waar is dit precies?
     
  10. Bruno van Hoek

    Bruno van Hoek Vriend van modelbouwforum.nl The First Aviators Forum veteraan

    Lid geworden:
    23 aug 2002
    Berichten:
    8.753
    Locatie:
    Almere, MVA (ex-Daedalus Amsterdam)/G&E/TFA
    Hier (Utrecht):
    [​IMG]
     
  11. TGXnut

    TGXnut

    Lid geworden:
    8 feb 2005
    Berichten:
    405
    Locatie:
    IJsselstein
    OK is vlakbij. Kom binnenkort eens kijken
     
  12. Aad

    Aad Guest

    Daar heb ik ook nog een paar kampioenschappen liggen (samen met R Metkemeijer)
     
  13. mg.mugen

    mg.mugen Guest

    8) hee er zijn dus nog wel mensen die met lijn vliegtuigen vliegen
    cool 8) ik dacht dat we de vergunning voor het vliegen van lijn bestuurbare vliegtuigen nodig hadden om de bebouwing van de florida dreef tegen te houden maar ze zijn er nog wel dus hee mensen kom eens een keer kijken als wij (de mensen) van de RACO2000 op het terein van de s.u.l aan het werk zijn dan kunnen we elkaar helpen om het schitterende terein te laten blinken voor dat we open gaan
    of wachten jullie tot alles klaar is 8O
     
  14. Bruno van Hoek

    Bruno van Hoek Vriend van modelbouwforum.nl The First Aviators Forum veteraan

    Lid geworden:
    23 aug 2002
    Berichten:
    8.753
    Locatie:
    Almere, MVA (ex-Daedalus Amsterdam)/G&E/TFA
    Ach, jammergenoeg valt er voor mij daar niet zoveel meer te vliegen. Ik heb me daar ooit nog in een selectiewedstrijd geplaatst voor mijn eerste wereldkampioenschap.
    Het zou weer een prima -centraal gelegen- trainingslocatie kunnen worden voor teamrace en speed, maar stunt hoef je daar niet meer te proberen. Ik zie echt niet hoe je van het SUL-complex nog een volwaardig LB centrum zou kunnen maken.
    Al in de jaren zeventig is de achterste (stunt) baan helemaal verprutst met allerlei extra stukken asfalt dwars door de cirkel. Inplaats van een goede achtergrond om de onderkant van de figuren tegen te kunnen schatten was het, alsof je door een Cobra schilderij vloog.
    Bovendien verrezen er enkele meters buiten de cirkelrand allerlei bouwsels die zoveel turbulentie veroorzaakten dat veilig vliegen voorgoed onmogelijk werd.
    De toenmalige beheerder wist mij op mijn vraag 'wanneer dat houten gebouw nu eindelijk wegging' met een vrolijke glimlach te antwoorden: 'Volgend jaar'. Geen woord gelogen... Het volgend jaar stond er een stenen keet.....

    Het zou mooi zijn, een centraal gelegen trainings en wedstrijdcentrum, speciaal voor LB, maar ik denk dat we onze handen al dicht mogen knijpen dat we af en toe op De Peel terecht kunnen.
     

Deel Deze Pagina