in welke volgorde neem ik het best een vliegtuig<ervaring

• Topicstarter Topicstarter javan
  • Startdatum Startdatum
J

javan

Guest
in welke volgorde neem ik het best een vliegtuig naargelang ervaring.
vlieg wel al 2 jaar met elektro heli's.
ik ben begonnen met de slowstick;
afb11371.jpg

ideaal beginnerstoeste,nooit geen brokken gemaakt.

en nu de beaver:
afb11370.jpg

valt goed mee en is een stuk spannender.is zeer goed te vliegen en zeer gemakkelijk te landen,ook sterk.
dit leerproces gaat zeer snel;wat koop ik als ik deze zeer goed onder de knie heb?
deze vind ik wel leuk:

afb11372.jpg

en mooi!!
het liefst blijf ik bij GWS,heb een goede leverancier(winkel) en prijs,kwaliteit zeer goed.
groeten,jan

Hi Javan,

Afgaande op ervaringen op www.rcgroups.com is de GWS P-51 een van de lastiger kistjes...
De GWS Corsair vliegt een stuk beter....

Peter

is deze dan:
afb11383.jpg

ziet er nochtans ongeveer hetzelfde uit;is wel veel goedkoper,37 tegen 77 euro.bij homeflyer.

is dan wel geschilderd.
deze vind ik ook knap
afb11384.jpg

hoe vliegt die?

@javan

Let wel op dat de Beaver bestuurd wordt over 3 kanalen en de warbirds over 4 kanalen. Dit kan lastig zijn wanneer je hier nog nooit mee geoefend hebt. Mijn advies is dan ook om je nieuwe toestel te laten invliegen door een ervaren piloot en dat die dan de zender over geeft wanneer het toestel op wat hoogte zit. Op deze manier kun je veilig oefenen.

Ik heb de GWS formosa... Deze vliegt veel beter dan de GWS warbirds. Geen last van de beruchte tipstall... Lagere stall snelheid door het grotere vleugel oppervlak. Kortom, voor mij de ideale eerste rolroeren kist.
Ook is de formosa wat goedkoper dan de warbirds

javan zei:
is deze dan:
afb11383.jpg

ziet er nochtans ongeveer hetzelfde uit;is wel veel goedkoper,37 tegen 77 euro.bij homeflyer.

is dan wel geschilderd.
deze vind ik ook knap
afb11384.jpg

hoe vliegt die?

Dit is de allergoedkoopste GWS shop www.gwsexpert.com
je betaald daar 22 euro voor een GWS warbird zonder aandrijving!
Zelf met de verzendskosten erbij ben je veel goedkoper uit!

Wat zijn de verzendkosten gemiddeld van die winkel?

Ze zetten "to be determined". Zo kan ik t ook. :P

Back