Inbussleutel 1mm

Hoi allemaal.

Nu ben ik al een tijdje bezig met een SJM400V2.
Nu wordt er bij deze heli ook gebruik gemaakt van 1mm inbus.
Er is een inbussleuteltje bijgeleverd , maar die draai je zo kappot .
Waar kan ik een goede kwaliteit 1mm inbussleutel vinden????

Groet: Adrie:)

de imbusjes van pb zoals op de foto gaan van 1,5mm tot 10mm, dus die ga je waarschijnlijk niet nodig hebben.
heeft align ze niet als inbusschroevendraaiers? ik heb mijn setje niet bij de hand maar ik meen dat er inbusjes van 1 / 1,5 / 2 / 2,5 in zitten. anders even vragen bij de lokale modelbouwzaak, het zal dan wel iets van 5-10 euro kosten voor een schroevendraaier.

Ik weet niet of de Gamma of zo ook losse imbussleutels verkoopt (ik ontdekte tot mijn verbazing dat ze wel losse doppen voor een doppenset hadden) maar ik zou er anders voor naar een professionele gereedschapswinkel gaan.
Hier in Hilversum heb je Berepoot, die heeft vast wel een losse 1mm imbus, maar dat is een beetje ver van Zierikzee misschien...

handige shop voor de tools met speciale afmetingen en online te bestellen. handig voor de modelbouwers dus gezien alle maten van de inbusschroevendraaiers. echt van 0,71mm tot 10mm en in verschillende uitvoeringen
https://www.prof-tools.nl/showgroup.asp?Lang=1&Grp=292
€4,10 vind ik niet zo heel erg aan de prijzige kant trouwens, ik heb ze vaak genoeg veel duurder gezien (welliswaar andere maten zoals 1,5 etc, maar toch ;))

Laatst bewerkt door een moderator:
Schroevendraaiers zijn niet aan de prijzige kant, verzendkosten daarentegen...voor 1 schroevendraaiertje vanuit Einhoven te laten opsturen kost 13,95 € (naar België) en binnen Nederland iets van een 7,95.

Voor dat geld laat ik een heli opsturen !

Ja, dat klopt. Opsturen is behoorlijk prijzig.
Ze kunnen het net zo goed in een envelopje stoppen, en dan ben je voor minder dan een euro klaar. Ze moeten het ergens aan verdienen;)

Back