indoor 1/10 off road

Hier weer een update.
Naar vele uuren bouwen en knutselen is het dan zover.
De baan is klaar voor de opening van vrijdag (4 oktober) van af 19.00 uur.
Er zijn natuurlijk drinken en broodjes te verkrijgen.
Ik hoop dat het een super mooi winter seizoen gaat worden.
Tot ziens bij de opening.
Tot ziens bij Indoor vlijmen..
http://www.modelbouwforum.nl/forums...-albums-buggy-picture165016-baan-af-01-08.jpg

even een aanvulling op het hier boven neem ook zelf een tafel en stoel mee.

gr Tom v D

mischien wel als er normaal gereden wordt, wand het zijn nog al monsters.
we zullen zien als er een paar zijn geweest en wat de schade is ,en of het dan kan.

Jos die met een shortcourse normaal rijd, hmm...

Zet er ook even ergens een adres is, wel zo handig als mensen willen komen.

Afgelopen vrijdag was de opening van het circuit indoor vlijmen.
De opkomst was geweldig.
Ook dank ik damon van (DMPARTS) om hier bij aanwezig te zijn met zijn lc racing 1/14 EMB 1 voor te promoten.
We zijn iedere vrijdag open van af 19.00uur tot 24.00 uur.
Heb je zin om te komen rijden kan dat, iedereen is welkom.
Tot vrijdag.
Gr indoor vlijmen

baal ik even dat ik in arnhem woon en niet even langs kan kopen! Had ik mooi mn merv op buggy bandjes langs kunnen laten komen. In ieder geval veel plezier.

Ola Maurice!

Als je graag een keer wil rijden, kun je wel met mij meerijden.
Ik woon in Tiel, dus dan moet je wel daarnaartoe komen, maar dat kan met de trein of met de brommer (zie dat je 16 bent).

Zo als josh al weet iedereen is welkom maar er moet wel normaal gereden worden.
We weten dat de baan 1/10 met gemak aankan ,maar sc is afwachten.
Er is pas een sc geweest en dat ging goed dus het zal blijken als er meer rijden.
bij deze een link van een filmpje dat gemaakt is door de belgie'se jongens van DMparts die hun 1/14 kwamen promoten.nAJtQlPqlRM[/media] RACING emb 1H indoor carpet track vlijmen firt ride! - YouTube

Gr Indoor vlijmen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooie baan!!! Leuk om te zien dat er in de winter ook gereden kan worden.
Alleen zou ik wat meer jumps erin gooien :)

baal ik even dat ik in arnhem woon en niet even langs kan kopen! Had ik mooi mn merv op buggy bandjes langs kunnen laten komen. In ieder geval veel plezier.

Ik kom uit Driel en wil binnen kort daar een keer gaan rijden. Wellicht dat je dan wel mee kan rijden. Ik ben zelf lid van Mac vlijmen en rij daar dan ook regelmatig. Als je dat wat lijkt bel maar 0657597132
Ik rij ook de winterkampioenschapen mee.

De opkomst was vrijdag geweldig ook waren er een aantal sc rijders die lekker gereden heben en dat is best redelijk gegaan .
De baan heeft zich goed gehouden.
Dus dat wil zegen dat hij redelijk sc proof is als er normaal word gereden en niet meer dan twee tegelijk op de baan.
Dus heb je zin en kan je jezelf inhouden ben je welkom.
Gr indoor vlijmen

Hebber weer zin an! Ik zal vrijdag weer een filmpje on board schieten, of misschien wel 2. Dat wil ik met mijn ouwe T2 doen, die kijkt iets hoger over de baan heen.
Of gaat het niet door vrijdag? Tis herfstvakantie.....

Back