Peter sas 19 feb 2011 #21 Hallo Davy, Ik was een van die nederlandse piloten je kan me altijd een PB sturen. Groet Peter
Viper 19 feb 2011 #22 Hoi Davy, ik was die piloot waar je mee sprak. Als je nog vragen heb, dan kun je altijd contact met mij opnemen. Gr. Eric.
Hoi Davy, ik was die piloot waar je mee sprak. Als je nog vragen heb, dan kun je altijd contact met mij opnemen. Gr. Eric.
cowboy keffe 25 feb 2011 #23 Zo, de foto's staan op onze website: www.LMConline.be Daar kijken bij fotoalbum: fly-in 2011 Geniet ervan. Nog even ter herrinering: Volgend jaar gaat onze indoor fly-in door op: 11 en 12 februarie
Zo, de foto's staan op onze website: www.LMConline.be Daar kijken bij fotoalbum: fly-in 2011 Geniet ervan. Nog even ter herrinering: Volgend jaar gaat onze indoor fly-in door op: 11 en 12 februarie
B BartMlkr 20 nov 2022 #24 Dag Mannen Komt er nog een keer weer indoor vliegen in de Soeverein in Lommel?? Groetjes Bart
cowboy keffe 2 dec 2022 #25 BartMlkr zei: Dag Mannen Komt er nog een keer weer indoor vliegen in de Soeverein in Lommel?? Groetjes Bart Klik om te vergroten... Ik moet het nog posten maar 11 februari 2023 komt er eindelijk terug een indoor fly-in in lommel. Weer in de grote grote grote hal
BartMlkr zei: Dag Mannen Komt er nog een keer weer indoor vliegen in de Soeverein in Lommel?? Groetjes Bart Klik om te vergroten... Ik moet het nog posten maar 11 februari 2023 komt er eindelijk terug een indoor fly-in in lommel. Weer in de grote grote grote hal