INDOOR Meeting voor iedereen (FPV/LOS) 7 DEC'13

THanks heyudude

begin fotos heb ik nog,maar heb helaas geen nieuwe gemaakt,van compl phantom,s - f450/550 set met gps - frames - zenders - laders -lipos , noem het maar op.
volgens mij heeft iedereen wat daar geweest is nou GPS. :D:D:D
kon de beurs beter thuis laten. whahahaaaa:p:p

Helaas niet iedereen de gps waren op maar die kan ik er vast nog wel apart bij kopen want het naza flightcontroller os wel een feit:):)

En danny mooi filmpje was echt top... ben die avond nog ff wezen stappen en ben nu net 15 min thuis pfff wat een rit hahaha was echt de moeite waard!:)

Op naar de volgende :D

Gr Patrick

Mooi man!..kzie dat het een geslaagde dag is geweest :p met een hoop uitdagingen!! (met name voor die mooie Phantom :p)
Kans gemist dit mee te maken helaas..toch heb ik vandaag nog even mijn brilletje kunnen laten testen bij Ben op de club,prima beeld :yes: alleen vergeten tussendoor de accu los te halen die dus was helemaal leeg toen ik bij Ben mee mocht vliegen...ach next time komt het goed :cool:

Sorry Lama...je kwam best vaak in beeld om hem op te rapen :-),maar het is een stoer ding want hij ging gewoon door!

Sorry Lama...je kwam best vaak in beeld om hem op te rapen :-),maar het is een stoer ding want hij ging gewoon door!

heb 150€ moeten bij leggen voor nieuwe vloerbedekking en de gaten in de muren tedichten :lol:

we zullen zien wie er morgen het meeste crasht ;)

:mrgreen:

---------------Alles op een rijtje------------Vid's------Foto's-------------------------

e6e5yseg.jpg

maza4era.jpg

u2ypu2uh.jpg

4ane5ene.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
was idd een gezellig dagje. en weer flink wat gelachen.

heb nu nog buikpijn :lol:

home organiseerd al jaren meetings in heerlen, op steen worp hier vandaan, ook met gratis koffie! en hoog plafon!!!

vandaag ff wezen kijken en ff FPV gevlogen ;)
leuke mensen en lekkere koffie en natuurlijk super geregeld daarzo ;)
was met slotracers-nl ,, J.Lakefield en Devil31 gegaan

je kan natuurlijk niet Full Speed door de Gymzaal knalluh ,, omdat iedereen LOS vliegt/hovert
dus iedereen is op zijn Helicopter of multicopter gefocust (wat ook goed is)
maar als jij dan net onder hun door/langs glipt schrikken de piloten best wel
het was inderdaad groter en hoger maar omdat iedereen voor zich LOS vliegt maakt het weer klein (vindt ik) & (niet lullig bedoeld natuurlijk ;))
het was natuurlijk gezellig en veel tezien,, maar ik houdt toch van een beetje door vliegen :p

ja inderdaad vaak in beeld, maar die gasten uit heerlen filmen ook alleen mijn crashes ;) (gajes is het haha)

crash lama

Ja baalde ook dat ik niet kon... Heb me gisteren in kunnen houden, maar als ik op de meeting was, denk ik wel dat ik het een en ander had mede genomen! Kostte me gisteren ook erg erg erg veel moeite...

ja inderdaad vaak in beeld, maar die gasten uit heerlen filmen ook alleen mijn crashes ;) (gajes is het haha)

crash lama

heb je al eens een Quadcopter zien struikelen over een kabel :rolling:
ik tenminste nog noooooit CHECK 0.55min

Laatst bewerkt door een moderator:
Back