Indoor micro heli vliegplek in groningen :)

Tadango

Forum veteraan
Mijn vriendin is ook aan het leren met een micro heli. Nu komen die muren erg dicht in de buurt ;) Indoor duurt nog wel even.

Kom ik vandaag in paddepoel..... mooie ruimte :) Helaas niet zonder mensen... of toch wel? 's avonds zijn alleen de supermarkten open dus geen mensen haast in het overdekte gedeelte :) Wel vrij toegankelijk ;) Er is dan wel bewaking maar als voetballende kinderen niet worden weggestuurd vinden ze zo'n klein over de grond schuifelende heli vast ook niet erg ;)

Dus mensen in groningen die een leuke oefenplek zoeken, laten we eens afspreken ;) We zien wel hoe het loopt.

eeh... mmh... ik had het meer in gedachten voor mensen die het nog moeten leren en dus wat oppervlakte nodig hebben ;) Als we er echt gaan vliegen (mijn logo 20 vliegt ook mooi stabiel binnen ;)) dan mag het straks niet meer. JE kan het altijd proberen :) Zolang het maar velig is ;)

Tadango zei:
JE kan het altijd proberen :)
Proberen is idd niet zo moelijk...
Tadango zei:
Zolang het maar velig is ;)
eeeuuuhh

Eerst de kat uit de boom kijken. Indien je een bepaalde tijd (en dag) in gedachte hebt, zou ik toch graag als toeschouwer willen fungeren (op eigen risiko :wink: )

Groetjes A.

Aankloppen bij je lokale indoorsportcentrum wil ook wel eens helpen.

Mijn vriendin loopt stage bij een evenementencentrum....
Op een avond was ze alleen... :roll: als modelbouwer ga je dan natuurlijk.................................

Indoorvliegen! :lol:

IMG_1825.jpg

Back