Indoor MRC Vianen

Dat het allemaal niet gratis is begrijp ik ook wel... Maar daardoor zullen wellicht rijders weg blijven en dat scheelt toch weer inkomsten toch wat je weer kan gebruiken om de zaal te huren denk ik dan...

Voor mij is het iig te kort om te komen rijden, dan rij ik liever een kortere afstand naar Mol.
Zou graag eens bij MRC rijden want het is zeker een mooie baan en locatie...

Dat het allemaal niet gratis is begrijp ik ook wel... Maar daardoor zullen wellicht rijders weg blijven en dat scheelt toch weer inkomsten toch wat je weer kan gebruiken om de zaal te huren denk ik dan...

Voor mij is het iig te kort om te komen rijden, dan rij ik liever een kortere afstand naar Mol.
Zou graag eens bij MRC rijden want het is zeker een mooie baan en locatie...

Niet dat ik de financiën ken hoor, maar wat je zegt is niet persé waar.
Stel ze zijn 3 uur langer open, dus van 9:00 tot 16:00. Dat trekt 5 mensen extra aan, a €10,- per persoon, dus €50,- meer inkomsten. Het kost ze echter €30,- per uur, dus €90,- extra kosten.

Dat ga je dus niet langer open zijn, want wie betaald dat?
Nogmaals, ik heb geen idee hoe het met kosten zit, maar er wordt vaak te simpel over dit soort dingen nagedacht, er zit echt wel een goede reden achter. Iedereen die tijd & moeite in Vianen steekt wilt natuurlijk langer rijden.

Ik denk dat je al blij mag zijn dat ze van 9:00 tot 13:00 open zijn & je niet hoeft te helpen opbouwen, dat wordt allemaal voor je gedaan.

Op de foto's ziet het er overigens erg netjes uit!
10957890_783657335015784_4188323170490350480_n.jpg

Voor mij wat minder ver rijden, maar ook altijd op tijd daar om eventueel te helpen met opbouwen, vandaag ook nog geholpen met afbreken.
ze moesten er om 13.00 uur uit zijn omdat er weer ander gebruikers van de zaal staan te wachten.
en ja 4 uurtjes is misschien niet lang maar voor mij lang genoeg om toch even 113 rondjes te rijden (had meer kunnen zijn als ik geen losse pinion had)
verder ben ik heel blij dat de mensen van MRC dit toch maar mooi regelen

Afgelopen weekend heerlijk gespeeld met het nieuwe tapijt; zaterdagavond was het zover, 4 rollen ETS-tapijt, 2 x 4 meter en 2 x 3 meter ofwel een enorm zwart vlak van 28 x 14 neergelegd. Het lag er ook direct mooi in en zondagochtend konden we dan ook heerlijk rijden op een snaarstrakke ondergrond. De grip was er eigenlijk direct al en uiteindelijk reed ik zelfs onder de 10 seconden met de TRF101.

Super tapijtje, top MRC!!

De nieuwe baan ziet er strak uit! Ben benieuwd zal zelf het weekend van de Tamiya cup er mijn eerste meter rijden.

Echter nog wel een vraag, zijn er voldoende pit tafels aanwezig? of dien je deze zelf mee te nemen.

Echter nog wel een vraag, zijn er voldoende pit tafels aanwezig? of dien je deze zelf mee te nemen.

Voor de huidige hoeveelheid inschrijvingen, zijn er tafels voldoende. Stoelen was afgelopen zondag wel een te kort aan.

Als er veel inschrijvingen bij komen en we gaan tafels te kort komen, dan zullen we dat laten weten. (via forum, Facebook)

Back