Indoor racen met Mini Z

Nog een oproepje: de tweede wedstrijd van de Mini Z Winterpretcompetitie is op zondag 15 februari 2009 in Bussum. Heb je zin om mee te doen, schrijf je dan in via kwc-holland !

Groet,
KWC Team.

Op wat voor een chasis rijden jullie daar?
Ik wil er ook 1 kopen, maar weet niet welk chasis ik moet nemen..
Pb me aub.
Alvast bedankt. Gr, Pascal

Heb het gezien, maar ben nu aan het twijfelen wat ik misschien ga kopen voor erbij.
Ik heb ook een mini-z gezien bij rcmodelbouw, van die nascar types en een alfa romeo voor 75 euro rijklaar, maar zonder batterijen.
Daar zit ik dus aan te denken..

Het grote voordeel van de 2,4 ghz Le Mans types is dat we geen storing hebben en geen problemen met kanaalkeuzes. Iedereen kan tegelijkertijd rijden.

En een zeer belangrijk voordeel: de Le-Mans typen rijden zo uit de doos al prima! Dus niet allerlei tuningparts aanschaffen om een beetje rond te kunnen rijden, maar echt alleen batterijen erin en knallen maar!
En storing? Nog nooit van gehoord!!! (tenminste als de cellen in de zender vol zijn, anders springt de unit in 'demostand')

Helaas gaat de wedstrijd op 8 maart in Bussum niet door, de locatie is onverwacht toch niet beschikbaar. De proberen nu 29 maart te regelen.

KWC Team.

Ik heb er ook een Mini-Z erbij gekregen. Ook zoals hierboven gezegd een MR-02 LM versie met Mazda 787 no55 body. Weet niet of het hier past, maar om een nieuw topic te openen is ook weer beetje te veel dacht ik..

296dwug.jpg

Ik had op zolder wat ruimte om een baantje aan te leggen en zodoende dus een klein circuitje te bouwen voor deze auto.

2d9wc9z.jpg

Het groene tapijt wordt nog in de loop der tijd omgeruild voor wat houten latjes, dit was in de aanbieding, goedkoper en goed genoeg nog zo.. :) Ik moet de lijnen ook nog beter uitleggen...

Nog wat foto's...

211m87r.jpg

2d9zo7b.jpg

n6akqt.jpg

2q9mfc1.jpg

331j48n.jpg

Ik blijf het een hele mooie body vinden! Mogelijk gaan we komende tijd nog een keertje ergens in Amsterdam rijden. Hou ons in de gaten, ook via ons KWC-Holland.nl site en forum.

Ik hou het in de gaten.Ik had al contact met Ruzbeh die zou mij ook up to date houden over eventuele wedstrijdjes oid.

Ik vind het ook een mooie body. The-Border had deze erbij gedaan ipv de witte uit de combo. Die groen rode vind mooier.
Eerst maar ff wat tracktime maken boven.. :D

Back