indoor-vliegen barneveld

• Topicstarter Topicstarter jos postema
  • Startdatum Startdatum
ik bedoel dus een vlieger mij dus en mischien twee persoonen die mijn vervoer zijn (me ouders dus) anders een van de twee en we hoefen niets te eten.
en inschrijfen heeft imho wijnig zin wat als er dan iets tussen komt (wat zeer goed kan hier door een oma die zeer ziek is) dan is er op gegeven maar komen we niet

Het is niet echt de (en mijn) gewoonte om je vast te leggen voor een indoormeeting...Het blijft hobby en soms gaat er op het laatste moment wel eens wat anders voor
Voor het buiten vliegen maak je tenslotte ook geen afspraak ;)
Het initiatief en de grote ruimte staan me echter wel aan en mits ik 's middags in Hoofddorp nog niet helemaal ben moegevlogen dan lijkt me het leuk om 's avonds in Barneveld ook nog wat te gaan vliegen!
Is inschrijven echt noodzakelijk? Doen we met andere indoormeetings ook niet..

Peter

Ik heb me gister (02-02) ook opgegeven, kom samen met Sentirager (Jaap) en Maureen komt bloemschikken.
Want dat is er voor de dames geregeld.

Snel zorgen dat de esky weer vliegt. En dat ik hem in Markelo niet weer stuk vlieg de week er voor :oops:

gr Remco

Pjotrrr zei:
Het is niet echt de (en mijn) gewoonte om je vast te leggen voor een indoormeeting...Het blijft hobby en soms gaat er op het laatste moment wel eens wat anders voor
Voor het buiten vliegen maak je tenslotte ook geen afspraak ;)
Het initiatief en de grote ruimte staan me echter wel aan en mits ik 's middags in Hoofddorp nog niet helemaal ben moegevlogen dan lijkt me het leuk om 's avonds in Barneveld ook nog wat te gaan vliegen!
Is inschrijven echt noodzakelijk? Doen we met andere indoormeetings ook niet..

Peter
alleen als je wat wilt eten!

dutchhelipilot zei:
Ik heb me gister (02-02) ook opgegeven, kom samen met Sentirager (Jaap) en Maureen komt bloemschikken.
Want dat is er voor de dames geregeld.

Snel zorgen dat de esky weer vliegt. En dat ik hem in Markelo niet weer stuk vlieg de week er voor :oops:

gr Remco
hoe heb je je opgegeven en bij wie?

Ik heb dat nummer wat op dat briefje staat, welke in Nieuwleusen uitgedeeld werd gebeld en me daar opgegeven.
(bij de fam Postema)

gr Remco

PS in het echte leven ben ik Remco de Wilde misschien helpt dat :wink:

dutchhelipilot zei:
Ik heb dat nummer wat op dat briefje staat, welke in Nieuwleusen uitgedeeld werd gebeld en me daar opgegeven.
(bij de fam Postema)

gr Remco

PS in het echte leven ben ik Remco de Wilde misschien helpt dat :wink:

klopt je staat al op de lijst

MDM1FOX zei:
ahh ikkuh kom ook ook heli vliegen met m'n shocky :P whaha
we komen met een heel stel :D

groetjes Dennis

er komen er aardig wat uit ede geloof ik he?
gezellig word het!!
alzeker 60 man! waar onder 30 vliegers! ik hoop nog meer!!

idd helaas maar 3 vliegers (vanuit onze club dan) maar wel een aardig aantal man wat natuurlijk gezellig is :D
30 vliegers dat wordt dus oppassen :P whaha

groetjes Dennis

hi jos
ik kom niet omdat ik moet kiezen tussen hoofd dorp en barneveld en ik toch ook wel eens daar in hoofddorp wil gaan kijken.
maar mischien een volgende keer als die er komt

Ehm... mischien een beetje laat,maaruh ik kom ook ;-)
En Jeroen van Gog waarschijnlijk ook.

Kan dat nog of zijn we al te laat??? :wink:

We komen niet voor het bloemschikken maar voor het vliegen.

Groeten,
Marcel

PS: Ik hoef geen Shoarma

high flyer zei:
hi jos
ik kom niet omdat ik moet kiezen tussen hoofd dorp en barneveld en ik toch ook wel eens daar in hoofddorp wil gaan kijken.
maar mischien een volgende keer als die er komt

hoofddorp is smiddags en barneveld sávonds

Marcel zei:
Ehm... mischien een beetje laat,maaruh ik kom ook ;-)
En Jeroen van Gog waarschijnlijk ook.

Kan dat nog of zijn we al te laat??? :wink:

We komen niet voor het bloemschikken maar voor het vliegen.

Groeten,
Marcel

PS: Ik hoef geen Shoarma
he marcel leuk dat je ook komt!
wat is je achternaam? voor op de lijst

Ehm,OF het komt door het tijdstip dat ik dit bericht plaats dat ik het adres van de locatie in Barneveld niet zie,Of het staat inderdaad nergens vermeld op het forum?

Bij de kalender topic zie ik het ook niet...

Groeten,
Marcel

Back