Indoor vliegen in Montfoort

• Topicstarter Topicstarter Albert Jager
  • Startdatum Startdatum
A

Albert Jager

Guest
Indoor vliegen in Montfoort

Goedendag alle elektra heli vliegers.
Zoals sommige personen zullen weten en andere weer niet , zijn wij een groepje heli vliegers die al een tijdje op een super locatie in Montfoort vliegen , mooie kantine , ruim parkeer terrein en natuurlijk een ruime locatie om te vliegen ; zie foto’s. :D

normal_kantine.jpg
normal_parkeerplaats.jpg

normal_indoor%20ruimte.jpg

Door omstandigheden zijn er een paar heli vliegers mee gestopt , en wij, de andere heli vliegers zijn eens om de tafel gaan zitten of er mensen bij konden komen om te vliegen .
Conclusie is dat wij maximaal met 15 heli vliegers op één avond willen vliegen en maximaal 3 actieve vliegers in de hal , kijkers zijn natuurlijk ook welkom .
De zender bewaking gaat nu nog als volgt : wordt op papier bijgehouden maar we zijn voornemens om een bord met kanaal nummers en wasknijpers te maken .
Wij vliegen gemiddeld twee keer in de maand op zaterdag avond van 20.00uur tot 23.00uur,
voor de kosten hoef je het niet te laten volgens mij , per avond kost heli vliegen € 3,50.
Iedereen die komt heli vliegen of kijken doet dat op zijn eigen risico ,wat wij wel eisen is dat de mensen die komen vliegen een WA verzekering hebben die heli vliegen verzekerd .
De eerst volgende keer is 11-11-06 vanaf 20.00uur , dus als er heli vliegers zijn die zin hebben om een keer te komen kijken of een keer te vliegen met een heli niet groter dan bijv een T-rex of een Zoom 450 , kunnen mij een mailtje sturen.

Gr
Albert Jager

Ps : als dit het verkeerde draadje is dan neem ik aan dat het wel gecorrigeerd wordt. :wink:

Mailtje gestuurd en retour gehad,

Ik ben van de Partij :) :D

dank je wel Albert

Hallo Niek en Rhelie

Om jullie vragen te beantwoorden heb ik het stukje van de site gehaald
van de manege , maar er wordt regelmatig gesproeid dus geen last van stof,
verder is het gewoon een super locatie om lekker twee keer per maand soms drie keer de koude winteravonden door te komen .
Maar mail me en kom een keer kijken als jullie zin hebben . :D
30 september van 20.00uur tot 23.00uur vliegen wij weer heli in de manege :P

Onze binnenbaan is voorzien van een Agterberg bodem. Wij onderhouden deze bodem dagelijks, zodat we een 'vervelende' hoefslag voorkomen. Deze binnenbak laat veel daglicht door en is voor in de donkere avonduren voorzien van zogeheten 'daglichtlampen'. De bodem is stabiel, compact en veerkrachtig. De Geofibremix en de Geomix zijn echte Agterberg producten, die over geheel Europa worden toegepast. Samen met de totale constructie voldoet deze bodem uitstekend in meerdere klimaatzones.

Gr
Albert

Goedendag,
geheel nieuw hier en speciaal ter ere van dit draadje geregistreerd.
WuTang maakte mij erop attent en ik zou graag ook komen vliegen met een DF04 als dat mag (als er nog plek is voor een geheel nieuw lid ;-) )

Zooo dat was gezellig zeg...

Albert en iedereen anders daar, BEDANKT voor het warme welkom
en ik hoop dat ik de volgende keer weer welkom ben...

Heb een hoop geleerd en heb veel gezien waar ik nog
wat van kan leren, heel erg gaaf zoals iedereen daar
is... zo relaxed en absoluut geen prestatie gerichte
mensen...

Heb het erg naar men zin gehad...

Ik ben er wel eens wezen kijken, en van het zand/stof niets gezien. Je zou verwachten dat een heli de hele bak vol met stof zou blazen, maar dat is dus niet zo.

Verder is de kantine goed voorzien. De hal is groot genoeg.

Jammer dat er niet vliegtuig gevlogen mag worden :P

Ook voor mij was de eerste keer en het was beregezellig, heb gefilmd en zal straks de boel aan elkaar plakken en hier aanmelden zodat iedereen een impressie kan krijgen.......Misschien dat de crash van Roel er zelfs opstaat......Onee, hij was al gecrashed voordat hij kon vliegen :-)

Ja Ja......Het was weer erg gezellig :P
En aangezien er buiten bijna geen wind stond
hebben we zelfs tot een uur of 10 buiten kunnen
vliegen met behulp van de buitenverlichting,anders zie je natuurlijk niet zo veel .
Roel sorry foutje :arrow: Ralph bedankt voor het filmpje , erg leuk. :wink:

gr
Albert

Hallo beste indoorvliegers

Zaterdag 21-10-2006 is er weer indoor vliegen in Montfoort.
Er wordt van 20.00uur tot 23.00uur heli gevlogen . :P
Dus als er nog heli vliegers zijn die zin hebben om te vliegen , er zijn
nog een paar plaatsen vrij.
En als er mensen zijn die een keer willen komen kijken , in allebei
de gevallen kunnen zij mij een mail sturen.

gr
Albert :banana:

Albert,

Mischien is het een goed idee alleen je eerste post en titel te veranderen voor nieuwe datum enzo?

Zoals (titel) "Indoor Vliegen Montfoort gaat door 14-10-2006"

en dan de details in de bericht platsen. Handiger als dit draadje heel lang zou zijn in de toekomst.

Hé JD

Bedankt voor de tip,
ik heb het veranderd :zon:

gr
Albert

Goeden dag,

Ben nieuw op het forum. Ben al 3 dagen de eigenaar van een dragon 040 en dus druk aan het oefenen.

Ik hoop dat er nog ruimte is voor een kijker :D.

Helaas heli vliegers

Voor 21-10-06 zijn er geen plaatsen meer vrij. :cry:
De heli vliegers die gereageerd hebben ,hebben de uitnodiging ontvangen :P

Gr
Albert

Het adres is bij de heli vliegers bekend die al vaker bij ons zijn wezen vliegen, en de nieuwe heli vliegers hebben het adres gemaild gekregen. :wink:
Het heeft geen zin om het adres hier te plaatsen omdat er toch alleen op uitnodiging gevlogen kan worden. :idea:
Dus als er weer plaats is om bij ons te vliegen, zal ik dat in dit draadje aangeven en dan kan je er altijd op reageren . :P

gr
Albert

Back