Indoor vliegen Tiel Sporthal Westroyen Seizoen 2009/2010

Hoi,

Bedankt voor het meedenken.

Het principe van geen instelhoek had ik ook al in gedachten en daarom wil het neusje ook niet omhoog. Dan zou de motor dan mooi op kunnen vangen en kan ik hoogte meer regelen op motor vermogen. Voor erbij dan.

V-stelling hoopte ik toch wat stabiliteit extra te krijgen en hoopte ook dat het nog zou werken om hem de bocht om te krijgen.

Ik kan eventueel het as gedeelte loshalen en naar achter kantelen zodat de V-stelling deels naar pijl-stelling gaat.

Nu valt de staart ook nog achter de romp dus probeer het eerst eens bovenop met de motor iets omhoog gericht en dan zien we wel weer verder.

Zo zie ik ook meer wat iets uithaalt. Als ik alles te gelijk doe weet ik niet waar het in zit.

Hé Dennis,

Is er eventueel nog plek morgen? Ik kom sowieso even langs, maar anders laat ik mijn vliegspul thuis.

Dirk

Hoi,

We hebben nog plaats

Leuk als je komt en ook wat meeneemt.

Weer zit weer tegen :S Dacht dat het even sneeuwvrij zou blijven lig er hier inmiddels weer 2cm sneeuw en het geht on.

Gr. Dennis

OK, dan schrijf ik me bij deze in Dennis!

Het weer lijkt wel mee te vallen:

Dooi zet door

Vanavond valt op de meeste plaatsen regen. In het noorden en oosten kan de regen overgaan in (natte) sneeuw. Later vannacht valt er overal regen.

Morgenmiddag alles schoon ;)

Zo kan je ook prophangen :D

IMG_0625-2.jpg

Haha, en is 'ie nog losgekomen? Want zo lang kon ik niet wachten :D

En jij ontdekte ook een nieuwe sport: plafondplakken met draaiende prop ;)

't was gezellig! (ondanks twee motten beyond repair :()

Dirk

Eerst heeft iemand geprobeerd hem eraf te vliegen.
Kostte een stuk staartvlak.

Daarna heb ik het even geprobeerd met de combat maar vloog in het touw van de ballonen die ze daar hadden om hem eruit te hengelen. Kwam met 2 balonnen naar beneden. remt goed :D

En uiteindelijk hebben ze hem gehaakt met de helium ballonen en los getrokken.
Tijdens het vallen heeft hij weer gas gegeven en kon netjes doorvliegen en landen :D

Tjah was toch wat druk. Kwam ook weer wat volk zonder aan te melden. Gelukkig wel veel heli.

Gr. Dennis

Heb me ook weer kostelijk vermaakt. Veel geleerd van andere heli vliegers (ook hoe het niet moet). Was wel wat druk.
Misschien tip voor de volgende keer: deling in vliegtijd tussen heli's en vliegtuigen is goed. Misschien de volgende keer de wat kleinere vliegtuigen iets meer ruimte en tijd geven.
Verder was het weer top! Baal er nu al van dat ik 14 februari moet missen! :(:(

Willem.

Dennis het was een eer om bij jullie gast te mogen zijn, bedankt!

Back