Indoor Waalhalla Centrum 2011

• Topicstarter Topicstarter Waalhalla Centrum
  • Startdatum Startdatum
Is er nog ruimte voor 2 (wannabe) heli piloten op 21-3-2011?
Naam: Iwan Bremer
Woonplaats: Amersfoort (ja Nijmegen is verder weg maar je bent helifreak of niet ;-)
Model: 2x Trex 450 sport & CopterX250SE (heeel misschien een EPP modelletje)
Datum: 21-3-2011

Ik ben dan niet van de organisatie, maar weet toevallig dat er nog maar 4 man ofzo ingeschreven stonden voor de volgende keer.

Was erg gezellig en een goede leslokatie voor heli mannen, vanwege de obstakels (skatepark). Volgende keer ben ik er vanaf 6 uur en hoop ook gewoon tot 12 door te kunnen gaan want ik heb wat dingen in de planning (bouwtafel) :D

Woonplaats: Amersfoort (ja Nijmegen is verder weg maar je bent helifreak of niet ;-)
Sorry hoor maar dat is niet ver weg... Je wilt niet weten hoeveel honderden kilometers ik al heb afgelegd om te vliegen. Naar Alphen noord braband een aantal keer, zevenbergen, laatst nog belgie. (en Parijs, maar dat was een wedstrijd). Vanuit Apeldoorn.

Een paar jaar terug waren er nog niet zoveel indoor meetings, je moest wel ver rijden.

Naam: Erik van Bragt
Model: Felix 80 + Night Vapor (als die dan nog leeft...)
Datum: 21-3-'11

Vraagje: Zijn er stopcontacten beschikbaar om de accu's op te laden?

Er is zeker nog ruimte voor meerdere vliegers deze avond. Dus je bent van harte welkom. Komen jullie met zijn 2en dan?

Er is zeker nog ruimte voor meerdere vliegers deze avond. Dus je bent van harte welkom. Komen jullie met zijn 2en dan?

Ik kom alleen, mijn broer kan die avond niet.
Ik hoorde iets over een hindernis parcours voor heli vliegers, ik ben benieuwd! :wink:

De Bee heeft gevlogen, de baas ook lekker potje tafelvoetbal gespeeld!
Mannen van het skate park bedankt!

Eric

En van mijn kant ook! Heb desondanks ik maar 1 vliegtuig mee had toch nog erg veel gevlogen haha!

Hopen op meerder keren volgend jaar! dan heeft het voor de mensen die graag willen ook zin/nut om hiervoor speciaal een indoor vliegtuig aan te schaffen/bouwen.

Shit! de meeting heeelemaal vergeten. sorry!

Was erg druk met de Okto, en heb er toen helemala niet meer een gedacht.

Domdom, maargoed, volgende keer weer.

Ja jongens, bedankt voor jullie komst! Volgende seizoen zeker weer!

Komt helemaal goed! en dan met ECHTE indoorkisten :p (vanuit mijn kant dan :P) als we dan vaker mogen komen vliegen, kunnen we EXTRA veel oefenen van de winter ;)

Back