indoor watervlieglocatie's.

Mijn drijvers zijn al bijna klaar, ik moet ze alleen nog even opblazen :lol:

Gezocht, langwerpige buisvormige balonnen, waar bijv die googelaars dieren van knopen.

Andersoortige adult oplossingen mij gepmd blazen toch bolvormig op...

Drijvers gemaakt van zes 'plankjes' depron bevatten even veel lucht en drijfvermogen....

Het indoorwatervlieggebeuren is uitstekend verlopen.De wat langzamere kist van peter deed het uitstekend en de wat snellere kist van mij redde het net.Het is wel even oefenen maar met een paar doorstarts ging het steeds beter.Ook de Heli van Niek die uitgerust was met drijvers deed het uitstekend.Dit indoorwatervliegen gebeurd op de vulcanisweg in delft(zie draadje Q- indoor).Deze waterbak staat er permanent dus als er genoeg animo voor is ben ik van plan de hal ook op zaterdag voor een aantal uurtjes open te doen.Ik hhop dat de buitenwatervliegers ook deze uitdaging aan gaan om te indoorwatervliegen.Begin dan wel met lanzaam vliegende kistjes omdat je dan overzicht houdt.De filmpjes worden door niek op het indoorvlieglocatie draadje gezet bij indoorvliegen en parkflyers

Aanstaande woensdag is het weer zover.Kom indoor watervliegen in Delft als je zin en tijd hebt en als je een geschikte kist hier voor hebt,Zo niet ga er 1 bouwen om te gaan indoorwatervliegen.Een voordeel hiervan is dat het weer altijdt constant is.Als er mensen zijn die dit wel willen maar niet door de weeks kunnen dan kunnen we een aantal uurtjes op de zaterdag de hal open gooien mits er genoeg belangstelling voor is.Dit geld zowel voor heli als voor de vliegtuig piloten.Om je te overtuigen dat het kan bekijk de fimpjes van Niek maar eens.

Ik heb even gemaild naar deze jongens.

Antwoord:

Jan -

Thanks so much for your kind words about my kits.
Funny you should ask about the Goose, I'm away from home in Spain right now and working on the drafting on my laptop while I'm here.
It should be prototyped this spring, and ready for sale early summer.
It has grown a little in size - to 1/8 scale, but that's only 74" in wingspan, and both wing panels will be removable, so it will still be very easy to transport.
The best way to know when a kit is ready to ship is to sign up for my mailing list - there's a link at the bottom of each page on my website.
I only send out notices of new kits and sales, and don't share my list with anyone, so you won't get any spam from me.
Let me know if you have any other questions, I'd be happy to answer them.

Regards

-Sky

--
Schuyler Greenawalt
Acme Aircraft Company, LLC
www.acme-aircraft.com
acmeaircraft@comcast.net

Da's mooi!

Een Grumman Goose van 74" span! (Da's plm. 1.88 m. :P )

Mooie maat. 8)

Ik wacht 't even rustig af. :)

jan.

Dat is zeker een mooi maatje maar ik denk dat dit geen mooi maatje is voor het indoor gebeuren waar je dit bij gepost hebt Jan.

Op 5 en 6 mei gaat de Q-indoor hal open.Dus mede modelvlieg collega's dit is jullie kans om op die datum is te gaan indoor watervliegen mits je hier een geschikte kist voor hebt.Zo niet kom dan is een kijken .Jullie zijn van harte welkom.Meer info volgt later

Zoals ik al geschreven heb is de hal open op 5 en 6 mei.De tijden zijn van 15.00 tot 18.00 uur.Ook op die data is er een miniatuur en modelbouwbeurs in de evenementen hal in Rijswijk.Misschien kunnen jullie dit combineren als je interesse hebt hiervoor. Er is uiteraard de mogenlijkheid om ook dan lekker te komen vliegen met je eigen vliegtuig die je zowel van de harde grond als van het water kan laten opstijgen en landen.Als je wil vliegen dan is de toegangsprijs 5,00 eurie.De koffie of thee is uiteraard gratis.Als je alleen wil komen kijken dan be je uiteraard ook van harte welkom.Ook proberen we een paar leuke demonstraties te doen van wat er allemaal mogenlijk is met het indoorvliegen.

Op 5 en 6 mei is de indoorhal open van 15.00 tot 18.00 uur.Als je wat te indoorwatervliegen hebt kom gerust vliegen en als je dat niet hebt kom gerust kijken.Dit valt samen met de miniatuur en modelbouwbeurs in Rijswijk.

Back