Heel fijn om ook hier te lezen dat je heel veel leert van indoor vliegen. Zeg ik ook tegen iedereen.
In plaats van minder goed vliegen aan het begin van het buiten seizoen vlieg je na een paar indoor meetings juist duidelijk beter.
zien dat je je ei kwijt raakt op 1 vierkante meter en dat is het.

.
Nou begin maar vast te reageren

.
Ik kijk altijd al ver van tevoren uit naar indoor. Ik heb dan ook al de eerste indoor meeting erop zitten, en 1 training (morgen de volgende).
Als ik eerlijk ben vind ik het leuker, als ik zou moeten kiezen koos ik voor indoor.
Ik houd ervan om snel figuren achter elkaar te doen, en de allermeest complexe figuren. Een shockflyer is daar zeer goed geschikt voor, aleen heb je veel last van de wind, indoor lost dat op.
Daarnaast vind ik het erg fijn om een plafond en muren te hebben. Optimaal gebruik maken van de ruimte, en een limiet te hebben. En je kunt erg goed zien hoe recht je vliegt, zat herkenningspunten.
Als ik buiten met een shockflyer vlieg doe ik dat ook liever in de buurt van een bomenrij oid, dan heb ik iets om op te richten.
Enige nadeel is de prijs, 3keer per week indoor gaat gewoon niet, dus dan maar naar buiten.
Indoor op de sim doe ik nooit, is super onrealistisch. Ook mijn indoor programma's vlieg ik met een heel erg aangepaste 2m yak54 (realflight 4(.5)) Die vliegt zeer onrealistisch voor een 2m yak54, maar komt in de buurt van een shock.
1 Tip:
Het belangrijkste is dat je model licht is. Hij hoeft niet klein te zijn! licht is veel belangrijker, en dat is makkelijker bij een groot model.