Indoormeeting Pampa Modelfighters - 13 december 2008 (9u - 18u)

Discussie in 'Indoorvliegen / Parkflyers / Sub250' gestart door MrBean, 28 okt 2008.

  1. MrBean

    MrBean

    Lid geworden:
    8 mrt 2004
    Berichten:
    1.833
    @Theo : Hey, wat maak je me nu ?? Dat is wel erg jammer om te horen... Maar ja, centjes verdienen is (zeker in deze moeilijke tijden) veel belangrijker ! Hoe dan ook Theo, ik had je er graag bij gehad. En ik weet dat een aantal mensen van onze club teleurgesteld gaan zijn, want er kwamen enkele van hen om met jou eens "te spreken"... :)

    @Corné : Het spijt me. Ik doe (mag) dit jaar de inschrijvingen niet (doen). Dat moet door het bestuur gebeuren. Ik ben wel de organisator maar GEEN bestuurslid.

    Hoe dan ook, je bent welkom ! Kom zeker gewoon af en kom bij mij langs om in te schrijven !

    Groetjes en allemaal tot morgen !

    Davy
     
  2. Theo Coenen

    Theo Coenen Guest

    ohoh, dat betekende normaal niet veel goeds..............
    maar ik kom binnenkort wel weer eens langs bij jullie.
     
  3. Alexzzz

    Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 mei 2004
    Berichten:
    23.405
    Locatie:
    Spijkenisse
    Wel foto's en video's maken vandaag he:D
     
  4. Corné

    Corné

    Lid geworden:
    1 sep 2003
    Berichten:
    1.412
    Locatie:
    Made
    de filmpjes komen hoor...heb redelijk veel gefilmd, alleen het bewerken kost nog wel wat tijd, dus wordt denk ik maandag :)

    Grtz.....
     
  5. imre43

    imre43

    Lid geworden:
    21 jan 2006
    Berichten:
    420
    Locatie:
    vlaardingen
    Zo net terug van de indoor was weer gezelig en zijn weer heel thuis gekomen ,davy bedankt voor de gezelige dag tot volgend jaar.

    gr imre jecsny
     
  6. looping

    looping

    Lid geworden:
    5 mei 2005
    Berichten:
    798
    Locatie:
    Best
    Ook voor mij was het een geslaagde dag, en zeker voor herhaling vatbaar en tot het volgende evenement.

    groeten Erick.
     
  7. knife-edge

    knife-edge

    Lid geworden:
    11 jan 2006
    Berichten:
    4.397
    Locatie:
    Zutendaal
    Toch een 31 deelnemende piloten waren aanwezig met minstens het dubbel aantal toestellen..
    Zéér talrijke opkomst van onze Nederlandse collega's modelvliegers :smile:
    Het was weer een toffe dag, met een prima organisatie.


    Bedankt Davy en tot spoedig ...
     
  8. firefox309

    firefox309 Guest

    ben er nie geraakt... helaas. ook het feest vanavond is voor mij vroegtijdig afgebroken door een ruzie van men vriendin met een ander persoon (terecht die ruzie)

    dus baal wel dat ik er niet was :) graag filmkes ja :)
     
  9. MrBean

    MrBean

    Lid geworden:
    8 mrt 2004
    Berichten:
    1.833
    Hoi allemaal,

    allereerst bedankt aan ALLE aanwezige piloten. Normaal zou iedereen een persoonlijk dank mailtje ontvangen moeten hebben.

    Ik ben blij dat het, ook al was het met minder piloten dit jaar, toch weer zo'n leuke dag is geweest. Voor mij, als organisator, was het wel weer druk, maar goed, jullie enthousiaste reacties maken dat allemaal weer goed ...

    Het bizarre was dat hoe meer volk naar huis ging, hoe meer botsingkjes gebeurden... Raar maar waar. Hoe dan ook , er gingen niet veel kapotte vliegtuigen terug mee naar huis.

    Tot mijn spijt hadden we wel weer enkele ingeschreven piloten die ook eten hadden besteld, die niet zijn komen opdagen zonder waarschuwing.

    Hoe dan ook, dankzij jullie discipline i.v.m. alle ons opgelegde regeltjes, zullen we vrij zeker de hal in 2009 ook weer mogen gebruiken. Hopelijk hebben we dan iets meer keuze uit enkele datums waardoor we dit voor iedereen goed kunnen indelen !

    Tot volgend jaar...

    [​IMG]

    P.S. Ik heb alle piloten gevraagd ook de foto's en filmpjes aan mij te bezorgen zodat we ze ook op onze site kunnen zetten. Van het moment dat wij die krijgen, krijgen jullie ze ook te zien !
     
  10. Matanza

    Matanza

    Lid geworden:
    22 apr 2007
    Berichten:
    734
    Locatie:
    Heffen, Mechelen, Belgie
    Hoopelijk dan buiten de examenperiode. de enigste reden dat ik er niet was....

    Grtz Matanza
    PS: hoopelijk snel filmpjes en foto's :p
     
  11. MrBean

    MrBean

    Lid geworden:
    8 mrt 2004
    Berichten:
    1.833
    Hey Matanza,

    ik begrijp je volkomen ! Maar, tot mijn spijt krijgen wij als "niet-balsport" altijd de laatste keuze. Al de balsporten gaan ALTIJD voor... Meestel krijgen we dus slechts 1 datum of max 2 datums waaruit we kunnen kiezen !

    Groetjes,

    Davy
     
  12. Matanza

    Matanza

    Lid geworden:
    22 apr 2007
    Berichten:
    734
    Locatie:
    Heffen, Mechelen, Belgie
    Dat begrijp ik heus wel. :D

    Voor het (intern)indoorvliegen van onze club zijn we ook opzoek naar een goede locatie... iets wat we ng altijd niet gevonden hebben. Alle zalen zijn bezet, ik denk dat we uiteindelijk naar bedrijven of scholen zullen moeten gaan....

    Grtz Matanza
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2008
  13. knife-edge

    knife-edge

    Lid geworden:
    11 jan 2006
    Berichten:
    4.397
    Locatie:
    Zutendaal

    Kunnen we onze wieltjes soms niet vervangen door balletjes ??? :smile:
     
  14. jeroens

    jeroens

    Lid geworden:
    4 aug 2004
    Berichten:
    526
    Locatie:
    Brabant
    " mijn" middagje Pampa.....


    SOMS zit het tegen ....mijn verse YAK verschroot. Een drie dubbele midair..
    [​IMG]


    SOMS zit het mee.... mijn prijs uit de tombola
    [​IMG]

    En Soms krijg je ook nog een leuk aandenken.....
    [​IMG]

    Het gerucht gaat dat je volgende jaar zo'n aandenken krijgt met je eigen model erin ;-)

    Al met al, een zeer leuke dag!!!!!
     
  15. firefox309

    firefox309 Guest

    misschien is iemand gaan praten met de directeur van de Don Bosco school in helchteren.??? in de sporthal word ook vaak gebasket met clubs... ofwel de eetzaal is ook een joekel :D

    (ben er naar school geweest dus weet dat er te vliegen valt )

    als men iemand meeneemt die er naar school geweest is kan er al veel gebeuren op die school ;)

    denk er eens over na. maar helchteren en de pampa's... ver is t niet eh ;)
     
  16. Corné

    Corné

    Lid geworden:
    1 sep 2003
    Berichten:
    1.412
    Locatie:
    Made
    Laatst bewerkt: 14 dec 2008
  17. Theo Coenen

    Theo Coenen Guest

    Aardig gevlogen, maar nu ik dit zo zie weet ik ook wat mijn clublid bedoelde met het niet netjes op de muziek zijn. het laatste stuk laat nog iets te wensen over. Enkele dingen zijn wel op de takt van de muziek en andere dingen zijn te langzaam. Voor de rest dus aardig gevlogen, je gaat voorruit.
     
  18. Corné

    Corné

    Lid geworden:
    1 sep 2003
    Berichten:
    1.412
    Locatie:
    Made
    Dat duurt ff 250 mb uploaden, maar jah die 10 minuutjes film moeten er wel een beetje leuk uit zien natuurlijk...hij komt er nog wel aan vanavond...... deel 2 doe ik deze week nog een keer :)
     
  19. firefox309

    firefox309 Guest

    mooi gevlogen...

    maar wat me echt echt opviel was dat er F*CKING VEEL LIJNE STONDE :eek::eek: speel eens een sport in die zaal pfff dan zie je niemeer of ie in of uit is.
     
  20. Corné

    Corné

    Lid geworden:
    1 sep 2003
    Berichten:
    1.412
    Locatie:
    Made

Deel Deze Pagina