Indoormeeting Pampa Modelfighters - 19 december 2009 (9u - 17u30)

Ik kom ook een dagje rond fladderen het was mij vorig jaar ook heel goed bevallen om een dag binnen te vliegen.

Ik denk erover om wel te gaan, en dan ergens in de buurt tussen helchteren en middelburg te overnachten.

Niek, da's heel fijn om te horen ! Ik breng zeker mijn fototoestel mee !
Vergeet wel niet in te schrijven he (info@pmf.be) !

Ik kom ook een dagje rond fladderen het was mij vorig jaar ook heel goed bevallen om een dag binnen te vliegen.

Hey Erick, leuk joh ! Ik heb net je inschrijving doorgestuurd gekregen !

Trouwens, mensen, we zitten ondertussen aan 22 inschrijvingen ! Jippie !

Groetjes,

Davy

Heb nog 1 inschrijving binnengekregen, we zitten dus aan 23 mensen.

Betekent dat er nog 17 mensen kunnen inschrijven ! :-)

@Niek : snel wezen dus ! :-) :-) :-)

P.S. Ik heb ondertussen al enkele sponsorprijzen : een indoor toestel van Albatros en een indoor heli van Aerobertics en ga morgen voor nog iets naar W&W Modellbau !!

Deze prijzen worden tijdens de dag weer uitgeloot onder alle aanwezigen !

P.S. Moest er nog iemand willen sponsoren (elke kleinigheid wordt in dank aanvaard), schrijf dan even een PM !

Ik vind dat de Nederlanders dit jaar met heel wat minder zijn, op dit moment zijn de inschrijvingen in het voordeel van de Belgen (12 Belgen t.o.v. 11 Nederlanders) !! :-) :-) :-)

Groetjes,

Davy

Je zus zegt hee! Wat willen jullie voor een hoge bedragen voor een shockie hebben? Vast er van overtuigd dat duur beter is. (Dan heb ik nog een heeeeeele dure brug voor je te koop, superkwaliteit!)

Zow ik ben ook weer ingeschreven, vorig jaar was erg leuk, dus ondanks dat op zondag de F3P wedstrijd in middelburg is, heb ik besloten toch te komen vliegen. Mijn broer komt ook mee met twee indoor helietjes......Dat moet weer een geslaagde dag gaan opleveren....:-D:-D:-D

Corné,

ik heb jouw inschrijving alsook die van je broer ontvangen !

Het lijkt wel alsof iedereen opeens wakker wordt, want kreeg op 1 dag tijd 5 inschrijvingen binnen ! :-)

Groetjes,

Davy

Waarschijnlijk ook die van ron, die rijd ook met mij mee namelijk, dus ik was al min of meer verantwoordelijk voor 3 van de 5 :-)

GRTZZZZ

PS kan het kloppen dat mijn broer geen bevestigingsmail heeft ontvangen ?

Laatst bewerkt:
Corné,

ook van ene zekere Ron heb ik idd een inschrijving ontvangen.

Tot mijn spijt is het versturen en beantwoorden van mails tegenwoordig een "bestuurstaak" en dat mag ik dus niet (meer) doen. Ik heb dus geen idee of er naar je broer een bevestigingsmail is verstuurd !

Ik denk sowieso dat ik de inschrijving van je broer wel heb doorgekregen ! Dat moet ik vanavond even checken !

Groetjes,

Davy

@Corné : Die van je broer is zeker ook aangekomen en is in orde !

@CDROM Flyer : Wat is je echte naam, dan check ik even. Normaal krijg je van info@pmf.be altijd een antwoord terug.

Gentlemen, ongelooflijk maar waar, we zitten nu aan 35 inschrijvingen. Uit ervaringen uit het verleden, hebben we een limiet gezet op 40 inschrijvingen. Dat is, zelfs voor deze reuze hal, al erg veel volk.

Dat betekent dat we nog maar 5 inschrijvingen kunnen behandelen ! Ik heb aan de man die de inschrijvingen doorstuurt naar mij gevraagd om na 5 inschrijvingen vriendelijk te zeggen dat we vol zitten !

Bedankt voor jullie begrip en voor al diegene die zijn ingeschreven, tot 19 december !

groetjes,

Davy

Hoi allemaal,

nog 1 week ! De spanning is erg hoog (bij mij toch). We zullen weer rond de 40 piloten gaan hebben, dus ik vraag al bij voorbaat aan iedereen om bij het installeren in de hal niet te veel plaats in te nemen. Hierdoor moeten we aan de hoeken dan geen matten leggen voor de piloten. Persoonlijk vind ik vliegtuigen en piloten in de zijhoeken van een hal niet zo veilig ! Maar we zien wel...

Alleszins allemaal tot volgende week !

P.S. Allemaal goed humeur meebrengen ! :-) Wij zorgen voor de prijzen...

Groetjes,

Davy

Dat wordt vroeg uit de veren morgenochtend....en koud...brrrrrrrrrr, maar wordt vast een geslaagde dag net als vorig jaar...

GRTZZ

Back