IndoorMeetings 2007/2008

Morgen zijn er minder deelnemers (f3p wedstrijd in loon op zand) dus genoeg ruimte voor xtwins

Daarbij is een x-twin redelijk sjok bestendig ;-)

Morgen zijn er minder deelnemers (3 a 5 regulieren naar F3p wedstrijd)

Daarbij zijn x-twins aardig sjokbestendig.
Alleen de kids die steeds de zaal inlopen zijn minder sjok bestendig.. en de sjoks zijn niet kid bestendig.

Kids zijn goed afgericht, hebben zo'n halsbandje aan tegen het de zaal inlopen:
TriTronicsShockCollars.jpg

Ze zijn ook gewend met hun tengeltjes van mijn vliegtuigjes af te blijven ;)

Ik bespreek het en we zien morgen wel!

Resultaat van een half dagje Alphen:

1 X-Twinnetje die met een hengel uit de dakbalken gepeuterd moest worden (mijn fout)
1 Verhakkelde Minium door een mid-air met een grote slowflyer (ook mijn fout)
3 Dames die vanaf nu totaal verhangen zijn aan het indoorvliegen (6-9-39 jaar oud)
(Met dat laatste puntje is mijn levensdoel bereikt :mrgreen: )

Veel airtime gehad allevier, leuke sfeer en leuke mensen. Voor herhaling vatbaar en we komen zeker terug.
Bedankt organisatoren, en alle aanwezigen voor het geduld voor de onervaren vliegers! :thumbsup:

Station zit nabij het centrum.
Heb even gekeken. Het is 1.3 Km van het station af.

Bus zal wel wat omrijden maar er zit er dacht ik wel 1 vlak bij de sporthal.

stationsplein, tiel naar Predikbroedersweg 14.

ANWB routeplanner Europa

is er dit weekend nog indoor vliegen(in de buurt van rotterdam), of woont er iemand in rotterdam die naar tiel of duiven gaat(zodat ik kan meerijden.)

Indoor Vliegen via MVC Woerden

De volgende data hebben wij dit jaar nog gepland staan:

19 oktober en 30 november. Beide zijn zondagen en er kan worden gevlogen van 13-16 uur in de sporthal in Woerden. Kosten: E. 10,=
Voor meer informatie kijk je even op de volgende link:
:: Activiteiten :: Indoorvliegen

Olaf (activiteitencommissie MVC Woerden)

Indoorvliegen op 19 oktober in Woerden

Ja, maar je moet ook op tijd zijn want indoor in Woerden is altijd een groot succes en er komt veel volk op af. Zeker op de tribunes. Zou het dus zeker een keertje doen.
Enne ... er is GRATIS koffie met een stroopwafel, dus wat let je ... en dat voor 10 eurootjes. Blikjes drank kosten 50 eurocent. Je kunt de hele middag vliegen! Ben jij er ook? Geef je dan even op via onze website: www.mvcwoerden.nl (en kijk onder INDOOR)

Olaf (activiteitencommissie MVC Woerden)

Het indoorseizoen staat alweer voor de deur.
Ook dit jaar willen we weer een aantal indoormeetings organiseren.
Heb je zin om te komen indoorvliegen, stuur dan een mailtje met daarin je naam kanaal en waarmee je vliegt.

indoormeeting16-11-2008-1.jpg

Gr
Bobbert

Back