Indoorwedstrijd @ indoortrack RC Hotwheels Deventer

Beste racers,

Sinds kort heeft RC Hotwheels de beschikking over een binnen locatie.
Hier hebben we een indoorbaan neergelegd zodat we ook in de winter onze sport/hobby kunnen uitoefenen.

Na alle agenda’s te hebben bekeken hebben we besloten om deze winter zo ie zo nog 1 indoor wedstrijd te organiseren op deze baan.

De wedstrijd, Inside fun cup, wordt verreden op 7/8 maart 2009.

Deze wedstrijd is een open wedstrijd, iedereen mag en kan zich inschrijven.

De klassen die verreden gaan worden zijn:

Tamiya TT01
Suzuki Swift (M-Auto reglement)
Tourwagen stock
1:12 stock

Voor meer informatie verwijzen we u naar de website die speciaal voor dit evenement is gemaakt:

Inside fun cup Deventer

Tot ziens op onze binnenbaan!
RC Hotwheels Team Indoor
Martijn van der Heijden (secretaris RC Hotwheels)

Deze indoorwedstrijd wordt mede mogelijk gemaakt door:
The Inside | Standbouw | Interieurbouw | Signing | Events | Deventer
www.westfalengassen.nl
De Heilige Koe :: Autominiaturen.nl :: Deventer

------------------------------------------------------------------------------------------

Vrij rijden / trainingsmogelijkheden:

Zaterdag 21 februari: 10.00 - 17.00 uur
Zondag 22 februari: 10.00 - 17.00 uur

dit weekend geen telsysteem aanwezig, dit weekend kosten vrij rijden: € 5,- p/dag.

Zaterdag 28 februari: 10.00 - 17.00 uur
Zondag 1 maart: 10.00 - 17.00 uur

telsysteem etc. aanwezig, kosten vrij rijden € 7,50 p/dag.

Laatst bewerkt:
Heel mooi initiatief; en ook lekker centraal en uit de filehoek; nu is het wachten op trainingsdagen en -avonden??

groet,

Eric

Jammer dat alleen in de winter is, waarom niet het hele jaar door, geen animon genoeg???

Wel animo genoeg, maar het pand is van een eigenaar die hem graag weer verhuurd.... Maar tot de tijd dat het niet verhuurt is mogen wij er gebruik van maken (staat ook op de site).

vrij rijden data toegevoegd.

Martijn

Laatst bewerkt:
Ook mogelijkheid 1:18?

En in de klasse van de tt-01. Mogen dan alleen stick-packs gebruikt worden? of ook losse gesoldeerde cellen?

Ook mogelijkheid 1:18?

En in de klasse van de tt-01. Mogen dan alleen stick-packs gebruikt worden? of ook losse gesoldeerde cellen?

Als je genoeg 1:18 rijders bij elkaar krijgt (minimaal 5 in een heat) dan voeg ik de 1:18 klasse erbij. Alles is mogelijk :)

En wat de accu's betreft bij de TT01 klasse, wij hebben als club besloten alleen stickpacks toe te staan tijdens clubraces (met maximaal 3700 mah) maar tijdens deze fun wedstrijd willen we eigenlijk zo min mogelijk regels... maar je ontkomt er ook niet aan. De accu's zijn bij de TT01 vrij tijdens deze wedstrijd.

Martijn

ZIjn er 1:18 rijders, die willen rijden?

TT-01 klasse, blijft alleen tt-01 auto's? Of worden TB-02 etc. ook toegelaten?

Als je 5 rijders kan vinden die 1:18 komen rijden, dan komt er een speciale heat voor.
En de TT01 klasse, is onze beginnersklasse, deze blijft alleen voor de TT01.

Erg leuk

Dit weekend wat meters gemaakt op de nieuwe baan; erg snel baantje met her en der de nodige technische stukjes waardoor je niet zomaar de beste tijd uit de boeken rijdt. Mooi initiatief en vooral zeer overzichtelijk vanaf 2 1/2 meter hoogte;-)

groet,

Eric

Martijn wat is de uiterste inschrijfdatum voor de funcup....

groeten

John

Jammer dat ik de 8ste zelf een andere wedstrijd heb. Maar kom a.s. weekend zeker even kijken wat er bij mij in de "achtertuin" gebeurt!

Probleem is, dat alle electro wat ik heb staan, niet meer van deze tijd is. Ik zal eens kijken wat m'n Associated RC12L nog kan (25 jaar oud) :D Of de Tamiya F103 (10 jaar oud). Ik ben bang dat de Mini-Z een beetje te klein is, neem hem in elk geval mee.

Laatst bewerkt:
Probleem is, dat alle electro wat ik heb staan, niet meer van deze tijd is. Ik zal eens kijken wat m'n Associated RC12L nog kan (25 jaar oud) :D Of de Tamiya F103 (10 jaar oud). Ik ben bang dat de Mini-Z een beetje te klein is, neem hem in elk geval mee.

je had afgelopen jaar toch een electro kyosho ready to run of moest die terug

Laatst bewerkt:
Back