Info diesel brandstof zelf maken cq kant en klaar kopen

2 voor mij svp , ga even kijken hoe ik het in. Friesland krijg , mijn aanwezigheid in Almere staat nog een beetje op losse schroeven .

Ik zie dat inmiddels de teugels v.w.b. ether strak zijn aangetrokken, ziet er niet best uit.
Bij sommige links uit het overzicht is de ether helemaal verdwenen, bij andere zijn leveringsrestricties en moet bijvoorbeeld bewijs van toegestaan, professioneel gebruik geleverd worden.
Wilekeurige particulieren kunnen het helemaal schudden.

Hoe slaan jullie de ether op.

Zelfs in de blikken van van Dr. Who verdampt het door de dop heen lijkt het wel. (of was het die andere geleerde;-) .

Losse ether en vooraad peut in glazen flessen..met metalen dop met het org afdicht plakje in de dop.

Op de voorraad flessen met peut heb ik het gewicht staan.

Zodra mijn veldcan leeg is...org peut blikje...weeg ik de voorraad fles...wat er weg is in grammen is dus ether..dat vul ik aan..meestal enkele cc's...en dan vul ik de veldcan...en schrijf het nieuwe gewicht op de vooraad fles.

Deze zomer was ik bij een LB event in Heerentals, belgie. Daar hoorde ik dat je in belgie diethyl ether nog gewoon bij de apotheek kunt kopen.

• Like
Reactions: jef
Actie met Wellink gaat niet door...zij kunnen geen diethyl ether meer leveren maar petroleum ether...en dat is voor ons niet geschikt ( petroleum ether is niet eens ether).

Dat adres uit de startpost gehaald....collectieve inkoop gaat dus niet door en ik heb 1 liter bij MAZ besteld.

Donderdag ga ik dan naar Shamrock om 4 liter wonder-olie te halen.
Henk v. H 1 liter
Henk B 1 liter
Jan Hein 2 liter
Groeten,
Raymond.

Back