Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik ken dit merk/model totaal niet (ben noob in cars) dus heb ik simpelweg gekozen voor een gangbaarder/bekender merk na veel lezen/zoeken op internet.hmm, wij rijden hier met 7 Academy GV2's en dacht dat daar ook een truck versie van was, weet niet zeker....
jammer dat je die niet vernoemt......of zijn daar redenen voor?
Ik gebruik wel kleine HS-81 Hitec servo's in mijn zwevertjes en een HS645MG roerservo in mijn zeesleper maar ik heb geen ervaring met de Hitec 'bigscale' servo's.ace en savox zijn prima, laat die Hitec aub liggen (teveel ellende over gelezen/meegemaakt).
Tja, mijn zoon moést maandagochtend werken (kon géén dag verlof meer bijkrijgen).oh ja, voor die sleutels bestaat er internationale expresspost, binnen een dag of twee sleutels op de plek van bestemming, uit de tijdslijn die je beschrijft had dat nogal makkelijk gekund ;-) had jij ondertussen naar een andere winkel kunnen rijden om daar de losi op te halen....
Gezien de carrure en grootte van mijn zoon zou het wel eens de vader kunnen zijn die billenkoek krijgt...Die zoon verdient billekoek
Ik heb inderdaad ook een ACE DS-1015 als steeringservo geïnstalleerd. Zéér snelle en krachtige servo, alleen is hij een paar mm hoger dan de max voorziene hoogte voor de servo in de 8ight.de ace is een prima keus hoor, heb ze in mijn buggy en truggy zitten op gas en stuur en doen het perfect.
De exprespost is dan wel heel duur idd, dan beter zelf een dagje ploegen in de sneeuw ;-). Succes met bouw straks, we zien de foto's wel neem ik aan.
Geen probleem, ik rijd altijd alleen en heb (nog) geen gewoontes met RC-cars (behalve dat ik ziek wordt als er een krasje op komt).En voor het geval je samen met mensen zou gaan rijden die van 1/8 nitro komen:
NEEN, elke jump in een circuit dient niet om zo ver mogelijk te springen,
NEEN, met een electromotor moet je niet in schokjes gas geven,
Kwestie van hun gewoontes van de nitro niet over te nemen![]()