Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
info ombouwen kyosho inferno mp 777 naar brushless.
Daar ben ik het mee eens Shadesinblack!
Het hangt denk ik ook van de prijs van het product af wat al op de markt is?
Als die 2 tientjes kost, kun je het nog eens proberen, als het 50 euro oid is zoek ik liever eerst een stukje hoekprofiel
Een motorsteun maken die op de montagegaten van de nitromotor past is niet zo'n probleem. Een bakje voor je accu kan je zo kopen of laten 3D printen of als je een hardcased accu gebruikt kan je wel een paar beugels maken om de accu in te klemmen/spannen.
moter combo is binnen en ik kon gelijk dik 44 euro extra aftikken.
bedankt nederland. maar goed setje is dan nog steeds goedkoop vergeleken met de prijzen hier.
originele motersteun past ook best goed alleen ligt de moter nu iets verder doorgedraaid naar buiten.
dus nu maar wat kyosho onderdelen gaan bestellen.
iemand een tip waar ik een motertandwiel kan bestellen ? ik zit te denken aan een 17 tands.
alles zit er op maar de balans van de auto is door de grote 6s accu aardig verstoord. ik denk dat de auto bij een jump om zijn as zal gaan draaien.
volgende week maar eens proberen.
Ja, dat mag.
Alleen als de draden aan de motor zelf hard zijn, dus niet zo soepel als de draden naar de accu, dan kan u die draden niet inkorten, die zijn onderdeel van de windingen.
Als u soepele siliconen draden aan de ESC ( of motor ) heeft dan kan u die wel inkorten.