Info over een Mini

Discussie in 'Electro onroad' gestart door «Dust Mite»™, 13 mei 2004.

  1. Kan er mij iemand wat informatie geven over een:
    1/24 Kyosho Palm Runner:

    Snelheid
    Info erover ... etc
     
  2. cooper

    cooper

    Lid geworden:
    17 okt 2003
    Berichten:
    4.177
    Locatie:
    Mechelen/Gent,Belgie Onderschijtingen: al z
    niet proportioneel --> geef je geld er niet aan !
     
  3. Guest

    Guest Guest

  4. ben

    ben Guest

    voor iets meer heb je een Mini-Z
    veel leuker
    gr ben
     
  5. Pasqual

    Pasqual Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 mei 2003
    Berichten:
    5.017
    Locatie:
    Nieuwerkerk
    LoL voor iets meer is wel erg veel meer :p 120 euro als ik het zo ziet

    Mini-Z 190 euro en Palm Runner 60 euro. (maar misschien is palm runner zonder elektronica)
     
  6. vasco

    vasco

    Lid geworden:
    21 feb 2004
    Berichten:
    491
    Locatie:
    woerden
    nee de palm runner is met elektronica...en voor het geld wat een mini-z meer kost kun je aardig wat tuning onderdelen voor je palm runner kopen...'

    ik denk dat het prijs verschil hem vooral in de zender zit...ik zou eerst de palm runner kopen om te kijken of je zo'n kleine schaal wel leuk vindt...

    die lekker tunen en dan weer verder zien...
     
  7. Ik heb gewoon een zender nodig met 2 frequenties omda ik er 2 dan ga kopen, en dan met zus of vrienden races op mijn zolder op eigen gemaakt circuit ga rijden, tis gewoon omda ik een micro belachlijk vind, 45 sec opladen en 2 min rijden, weet iemand anders MICRO sizes dat langer kunnen rijden ?
     
  8. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.484
    Locatie:
    Sassenheim
    - Carson Speedy24 bij de Conrad rijklaar voor +/- 120 euro, is volledig proportioneel en kan op een accu 8 tot 10 minuten rijden.
    - De gewone Mini-Z, ook volledig proportioneel en kan geloof ik wel een half uur op een setje batterijen halen.
    - HPI MicroRS4 of een Xray-M18, wel iets duurder en groter (1:18) maar zeker goed te doen. De HPI kan gewoon 4 penlights aan en kan op een setje 2100mAh wel 45 minuten halen.
     
  9. @Roelof: En de schaal van da bakskun ? En t gewicht ? hehe :lol: En kan ik die ergens online bestellen en laten bij mij leveren ?
     
  10. Guest

    Guest Guest

  11. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.484
    Locatie:
    Sassenheim
    Bedoel je de MicroRS4 ? Die is schaal 1:18 en weegt standaard iets van 350 gram maar zit nu ergens op 650 gram wegens de iets grotere motor en accu's.
    De grootste online shop hier in Nederland (en tevens betaalbaar) met heel veel op voorraad is www.rcshoproal.nl

    Bekijk eens wat filmpjes wat er mee te doen is:
    http://www.yourmicro.com/micro_movies.html
    En voor meer info over div upgrades, banden etc kan je de forums daar lezen.
    Maar zoals ik al zei is het iets groter en duurder maar best goed te doen en via een een motorupgrade van 10 euro (speed-300) kan je buiten ook heel hard gaan.
     
  12. Is bedoeld voorop mini circuit op mijn zolder !
    Dus liefst 1/24

    maar een vraagje, een Mirco Size, als je dat langer dan 45sec oplaad, gaat hij dan ook langer rijden ? :oops:
     
  13. maar een vraagje, een Mirco Size, als je dat langer dan 45sec oplaad, gaat hij dan ook langer rijden

    Wil iemand mij AUB antwoorden ?
     
  14. Anonymous

    Anonymous Guest

    Volgens mij stopt ie dan automatisch
     
  15. Maar als ik hem langer laaaaaaat opladen ?
    Gaat hij dan laaaaangeeer blijven rijden ?

    dat was eigenlijk mijn vraag
     
  16. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.484
    Locatie:
    Sassenheim
    Zou je je icoon bij je naam willen veranderen, hij is nogal te groot.....

    Langer laden kan denk ik schadelijk zijn voor de accu, er zal maar een klein celletje in zittendie ook snel vol zit
     
  17. Snif,
    slecht voertuig dus gekozen,
    Dan zalk het maar memijne fun moete doen e
    En dan is spare voor Kyosho voor op menne zolder :lol:
     
  18. elladar

    elladar Guest

    hallo, even :offtopic: Ik heb nog een mooie Mini-Z een BMW Z8 met 2 paar reserve bandjes en een week geleden een heel nieuw achterchassis gekocht (het andere zit er nog bij) er zit ook nog een hele voorophanging bij en oplaadbare batterijen
    hij staat momenteel tekoop
     
  19. Guest

    Guest Guest

    de mini-z mad force van kyosho is pas gaaf, moet je de filmpjes maar is bekijken op www.kyosho.com
     
  20. pieter007

    pieter007 Guest

Deel Deze Pagina