informatie over digitale servo,

• Topicstarter Topicstarter crazy_mini_freak
  • Startdatum Startdatum
C

crazy_mini_freak

Guest
goededag, ik heb een vraag,
ik kan een NIEUWE digitale servo kopen .

op de verpakking stond volgens de winkelier --> robbe 29003!!

maar meer weet hij er niet van kan iemand mij daar wat over zeggen?
heeft hij kogellagers of misschien wel metalen tandwielen?
en kan hij gewoon in me mini ontvanger die bij me futaba megatech 3pdf?

alvast bedankt ik hoop op informatie hierover hij moet 27 euro kosten? is hij het waard? groeten jeroen :wink:

nou oke, maar 1 ding dat is ZEKER hij is digitaal heb ik hem dan te duur? voor 27 euro inclusief verzenden? en wat is trouwens het voordeel van een digitale servo?

er zijn een paar dingen die niet geheel lijken te kloppen.

robbe/futaba gebruikt een cijfercombi van 4 cijfers voor de typeaanduiding van hun servos
robbe servos hebben weer andere typecoderingen.

het zou een 9203 kunnen zijn, maar dat is weer geen digitale
ook 27 euro vind ik echt weinig voor een nieuwe digitale servo.

nou , ik heb hem zelf zien liggen , in de etalage tis een autozaak die altijd wat modelbouw spulletjes erbij had, daar wil hij vanaf vandaar die belachelijke lageprijs, ik heb daar laatst nog een peak aurora 12x5 HANDGEWIKKELDE motor gekocht volledig instelbaar en gekogellagerd (NIEUW) de gulden prijs stond er nog op 187 gulden , die heb ik meegekregen voor 25 euro . maar kan je me nu zeggen dan of het een goede keus zou zijn , die 5 cijferige code heb ik zo van hem doorgekregen

hej corrien laten we er van uit gaan dat het zon S9003 is , zijn dat goede en wat kosten ze normaal nieuw? kan iemand DAAR dan wat info over geven? groeten jeroen

Ik zie, dat Robbe de S9003 nooit in het programma heeft gehad, dus het zal dan wel de eerder door Gerard genoemde S9203 zijn. Dit is geen digitale servo, maar wel eentje met klokankermotor. Als deze het inderdaad is, dan is 27 euro erg goedkoop!

euh op de meeste servo's staat "digital proportional" issie daar niet mee in de war ???.....

Back