informatie van TC tigermoth van 1.85m

ik zit er wel aan te denken, maar dan moet er nog wel het een en ander aan gebeuren,
er zitten een aantal pleken op, naja daar zit nu een kapje overheen, maar dat is niet echt mooi, dus eigenlijk moet het hele hoogteroer opnieuw gedaan worden.
Motor moet nog naar gekeken worden want der zit een kapot lager in, nokkenas zit vol deuken, dus eigenlijk moet daar een andere motot in.

ik wil wel mailen, maar ben tegenwoordig al blij dat ik normaal nederlands kan schrijfen laatstaan engels of duits:(

heeft iemand mischien de mogelijk heid om dat de doen? :oops:

Raymon, waarom kom ik nooit zoiets tegen? Vind de moth errug mooi! Hoop dit jaar wat vaker te kunnen vliegen op emmeloord en hem te kunnen bewonderen!

Gr.Bert

beetje laat maar ik heb inmidels een nieuwe motor, de oude klonk wel heel rouw, Maar nu moet ik ene haakse bocht voor de saito hebben, zijn die te krijgen?

Mvg

ik heb het aan mn vader voor gelegt die heeft hier een 1-4 piper met een os 160 gemini

morgen even hobbyin bellen

hij kon hem niet leveren zij die, ik kon wel een koperen bochtje kopen bij bouwmarkt en hardzolderen aan het schroefdraad

Gister ff getaxi`t en een sweerfoto gemaakt.
1z300nm.jpg

mischien eens kijken of we hem maandag laten vliegen

[mod]Heren, laten we de "winkelbespreking" achterwege aub? Problemen met een winkel graag met hun opnemen. Dankuwel.[/mod]

Back