Inga IV plan gezocht

Hoi,
Heb een Inga IV romp voor een leuk prijsje kunnen bemachtigen, doch zonder mast, ballast, verouderde ingewanden, ....
Iemand een idee waar ik nog aan een bouwplan zou kunnen geraken?
Alvast bedankt.
Dirk

Dirk,

Gefeliciteerd met je Inga IV :beer:.
Ik weet uit ervaring dat je met een beetje goede wil en ongeacht de staat van goederen, er weer een prachtig scheepje met (voor een motorsailer) prima vaareigenschappen kan maken.

Waar je de originele bouwplannen kunt krijgen weet ik niet en verwacht ook eigenlijk niet dat dat nog zal lukken.
Toevallig heb ik niet zo lang geleden van een andere Inga bezitter nog eens een mapje met wat informatie gekregen, ik denk dat er wel wat bruikbaars voor je in zit, maar moet het eens even opzoeken en zal het je binnenkort via een PB naar toe sturen.

Groet en succes met de herbouw of renovatie van dit leuke scheepje,
Bert

Ps. heb je al foto's van je Inga (in de huidige staat)?

Laatst bewerkt:
Heb een Inga IV romp voor een leuk prijsje kunnen bemachtigen, doch zonder mast, ballast, verouderde ingewanden, ....
Alvast bedankt.
Dirk

Alvast bedankt.
Dirk
Alvast bedankt.
Dirk

Alvast bedankt.
Dirk

:weetnie::weetnie::weetnie::weetnie:

Edit: Nu ik het bovenstaande nog eens even goed terug kijk / lees, zie ik dat het bovenstaande niet van de Topic-starter Dirk komt, maar van ene "Pieters 15" die de tekst van Dirk tot drie maal toe herhaalt o_O.
Sorry, buiten dat ik het zelf in eerste instantie niet goed gelezen of gezien heb, kan ik dit niet zo goed volgen en heb ik bij deze mijn aanvankelijke reactie zojuist maar weer even gecorrigeerd.

Groet, Bert

Laatst bewerkt:
Back