Ingangs spanning laad apparaat??

Volgens de manual is 13.8Volt niet voldoende, je hebt TENMINSTE 15Volt nodig als je alles uit de lader wilt halen, 360W dus.

Aan de andere kant , als jij je packs wilt laden met 1C, wat de levensduur ten goede komt , laad je waarschijnlijk niet met 360Watt want ik dacht dat mario packs van rond de 5Ah had besteld.
Met 12s lipo totaal en een laadstroom van 5A en een aangenomen rendement van 80%, heb je een voeding nodig die het volgende vermogen moet kunnen leveren:
12x4.2x5/0.8 = 315Watt.

Aan 15Volt is dat 315 / 15 = 21 A

Aan 25Volt is dat 315 / 25 = ~13 A

Bas

Is dit wat?

Mocht er een tweede Duo lader bij komen ben ik meteen klaar:D

24V / 30A (600Watt)
4kg
65x350x120mm

die van mij mag je voor minder overnemen of je moet nog wat leuks hebben om te ruilen ;)? ben vooral aktief in de trucks.

die van mij mag je voor minder overnemen of je moet nog wat leuks hebben om te ruilen ;)? ben vooral aktief in de trucks.

Minder is altijd leuk Alwin!!

Maar ik wil een laad koffer maken, zodat ik ook op het veld via een aggregaat kan laden, en die van jouw is gewoon te groot daarvoor.

Gr,

Mario

ik ken de afmetingen niet van die andere dus daar kan ik niet over oordelen ;)

EDIT: MORGEN ALWIN! staat erbij.. maten zijn hetzelfde als de voeding die ik hier heb liggen ;).

even gemeten.

62x126x280mm zonder stekkers.
62x126x330mm met aansluitingen.

dus nog zelfs iets compacter ;)

Laatst bewerkt:
Ik geloof dat ik ook nog niet wakker ben Alwin:rolleyes:

Had de 62.5mm vertaald in 625mm!!!

Je hebt PB.

Gr,

Mario

Het is toch de voeding van Cheeta geworden:D

24V / 31.5A (750Watt)

Ik ben dus klaar nu, zelfs een tweede Hyperion Duo mag nu geen probleem zijn
thumbsup4kk.gif

En op de club gaat er een 3000 Watt generator komen, dus dat probleem is er ook niet meer.

Allemaal bedankt voor jullie bijdrage in deze!!

Gr,

Mario

Ready to go dus Mario!
Heb je alles al binnen om de mp compleet te maken?

Gr, Roy

Helaas zit het meeste nog in de post pijpline ,Henseleit conversie en de Unilog zijn binnen, Kontronik is verleden week verstuurt dus morgen wordt het spannend, en de rest zou ook wel een deze week binnen kunnen komen.
Wordt een echte kerstweek dus;)

Gr,

MArio

Heeft iemand misschien het telefoon nummer van Cheeta (Alwin)?

Uiteraard via PB!!

Waarschijnlijk licht zijn internet plat.

Gr,

Mario

Hey Alwin,

Sterkte met je blindedarm operatie jongen!! ik hoor het wel als je er weer aan toe bent.

Gr,

Mario

Back